12 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar... bij de anderen ook gekneusde ribben gehad, nu gaat deze kleine soms met haar kontje op mijn ribben liggen, dat voelt echt niet fijn als je wil slapen!

5 jaar geleden

Jhaa hier hetzelfde verga van de pijn bij jouw ook zo erg dan ? Als ik hoest of verkeerde beweging maak heb ik helse pijn.. Hopelijk gaat dit snel over.

5 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Jhaa hier hetzelfde verga van de pijn bij jouw ook zo erg dan ? Als ik hoes ...
Ja en met ook omdraaien in bed is ook een drama!

5 jaar geleden

Reactie op MichelleF

Ja en met ook omdraaien in bed is ook een drama!
Denk da we er ni veel aan kunnen doen , had al tegen gyno gezegd ma zei da je daar ni veel kunt aan doen. Veel warme badjes nemen. En ga sebiet aan ventje vragen om wat in ge smeren met olie 鈽猴笍 Succes nog meid x

5 jaar geleden

Miss helpt het om je ribben te laten tapen bij de fysiotherapeut! Haalt de druk er iets af!

5 jaar geleden

Hoi, ik heb dit al zeker sinds 25 weken ofzo. Mijn baby heeft n favoriete ligging en dat is dat ie met zijn voetjes rechtsboven ligt. De verloskundige zegt dat hij daar een soort blauwe plek heeft geschopt.. helaas helpt echt helemaal niks ertegen. Geloof ik me ik heb er veel pijn aan dus overal opgezocht en nagevraagd. Enige wat verlichting biedt is echt plat liggen op bed.. (op mijn zij, ik kan niet meer op mijn rug liggen omdat ik het dan erg benauwd krijg)

5 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Denk da we er ni veel aan kunnen doen , had al tegen gyno gezegd ma zei da ...
Watte??

5 jaar geleden

Ik tape bij mijn klanten gekneusde ribben altijd. Krijg ik super goede reacties op terug. Alleen geen ervaring bij zwangerschap maar kan het altijd proberen. Via fysio of masseur

5 jaar geleden

Bij mij helpt massage wel goed, doet ontzettend pijn, maar merk dat 2 dagen erna de pijn een stuk minder is.

5 jaar geleden

Auw pijnlijk, ik had dat ook bij mijn vorige zwangerschap..... Misschien kun je, als je daar in thuis bent en dit fijn vindt, bepaalde yoga-oefeningen doen of yoga-houdingen aannemen op de bank. Vaak zorgen die voor wat extra 'ademruimte' bij je middenrif en kan het je misschien helpen om die pijnlijke trappen iets minder hevig te voelen. Maar echt weg gaat het natuurlijk pas als je baby bijna geen bewegingsruimte meer heeft :( succes meid!

5 jaar geleden

Hier ook gekneusde ribben op rechts 馃槙. Vreselijk pijnlijk. Ik probeer niet teveel te doen qua tillen en stofzuigen enzo en me verder met ademhaling bewust te ontspannen bij de spieren in mijn zij. Zijwaarts uit bed rollen en heel langzaam opstaan en gaan zitten. Bij mij scheelt dat wel iets qua pijn. Hopelijk heb je er wat aan en hoop ook dat onze kleintjes snel gaan indalen!! Sterkte!

5 jaar geleden

Klopt, ook erg veel last van. Bezoek bij osteopaat helpt!