8 Reacties
9 maanden geleden
Nou, zij heeft 2 jaar opgepast 1 dag in de week. Maar dat 1,5 jaar geleden de bom is gebarsten en mijn schoonmoeder zei dat ze van het balkon af ging springen en de ruzie daardoor uiteindelijk helemaal uit de hand is gelopen, heeft zij niet meet opgepast omdat wij dat niet meer wilde.
Als hij daar was werd er van alles gedaan waar wij het niet mee eens waren en kregen elke keer een vervelend kind ervoor terug. Je merkte echt dingen in zijn gedrag als hij daar was geweest en niet in positieve zin. Elke keer ondermijnd ze ons gezag als ouder.
9 maanden geleden
Reactie op Sns2020
Maar het is toch ook raar dat ze geen contact met ons wil maar wel met onze ...
Dan moet je het niet doen. Jullie moeten er goed bij voelen en met dit gedrag gaat dat erg moeilijk zijn. Zeker nadat ze dreigde van het balkon af te springen.
Probeer alleen wel eerlijk te zijn naar jouw zoon toe als hij om haar vraagt. Niet tot in het detail maar meer van oma zien we de komende periode niet.
Sterkte
5 maanden geleden
Ik snap dat dit helemaal niet goed voelt. Als iemand op mijn kind past dan wil ik wel normaal met iemand kunnen communiceren. Ik ga toch niet mn kind bij iemand afzetten en vervolgens niks van ze horen. Wat als er iets mis gaat, zullen ze dan bellen?
Als ik of mn partner mee gaan dan kunnen ze mn kind zien. Kan dit niet, nouja dan helaas! Ik zou het ook niet fijn vinden als ze mn kind straks gaan belasten door allerlei nare dingen over zijn papa en mama te zeggen. Je bent er niet bij he, dus je weet t niet…
5 maanden geleden
Reactie op layla223
Ik snap dat dit helemaal niet goed voelt. Als iemand op mijn kind past dan ...
Precies, zo dacht ik ook. En hebben we ook besproken. Maar omdat we dan zeggen je kan je kleinkind zien als wij erbij zijn, kregen wij als reactie dat we ze behandelen als criminelen en niet alleen met hu kleinkind mogen zijn. Bizar toch.ik blijf wel echt bij mijn standpunt verder maar soms wel lastig. Maar na zulke rare opmerkingen sta ik alleen maar sterker achter mijn beslissing
5 maanden geleden
Reactie op Sns2020
Precies, zo dacht ik ook. En hebben we ook besproken. Maar omdat we dan zeg ...
Dan zou ik zeggen dat het vertrouwen geschaad is door alle ruzies en negativiteit. En dat het niet goed voelt om je kind daar te brengen als er 0,0 communicatie en respect is. Als ze dat niet willen begrijpen, nouja dat is dan hun verlies! Als ze hun kleinkind willen zien dan moeten ze mee bewegen.