11 Reacties

4 jaar geleden
Onze dochter deed dat een tijdje terug. Ze is er vanzelf mee opgehouden. Het was denk ik iets nieuws wat ze een tijdje fanatiek oefende. Nu slechts een enkele keer dat ik haar overdwars aantref.
Denk er met een lakentje wel om. Als ze zich omdraaien moeten ze niet met hun hoofd onder een laken terecht komen. Ik heb het laken weggehaald en ze slaapt nu alleen in een slaapzak.

4 jaar geleden
Mijn dochter had precies hetzelfde! Ze is 6 maanden en slaapt in een slaapzak van Lodger die voor 1-3 jaar is. De mouwen zijn wat lang, maar de slaapzak sluit verder al mooi aan bij haar.
Doordat het een grote maat is, heeft ze aan de onderkant van de slaapzak veel stof over. Die stof stop ik onder haar matras bij het voeteneind! Hierdoor kan ze niet meer overdwars draaien enzo, werkt hier heel goed.

4 jaar geleden
Is idd een fase denk ik.
Onze dochter heeft dit ook gedaan.
Dat terwijl ze nog ingebakerd was😅
Ze is er vanzelf mee gestopt.

4 jaar geleden
Mijn dochter slaapt in een slaapzak met een slaapwikkel. Hierdoor kan ze niet omrollen, draaien etc. Geeft een goede rust, voor zover haar als ons.
Bekijk Snoozzz Slaapwikkel Regular 0 - 24 Maanden - 100% katoen - Wit/Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/snoozzz-slaapwikkel-regular-0-24-maanden-100-katoen-wit-grijs/9200000082982196?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde probleem.
Woelt al vanaf 3 maanden(nu is hij 6maanden) altijd een verassing hoe we hem aantreffen. Over de breedte past ook niet meer maar hij heeft ontdekt als hij de voeten omhoog legt dat het past 🤣 ben bang dat het hier geen fase meer is maar een drukke slaper ( overdag ook erg druk)
Gebruik idd geen laken
Hier wacht ik ook nog op de gouden tip 😆 dus lees lekker mee

4 jaar geleden
Reactie op Wencke
Hier precies hetzelfde probleem.
Woelt al vanaf 3 maanden(nu is hij 6maand ...
Ja de mijne is overdag ook erg druk! De eerste uren gaat het goed, maar tegen de nacht begint ie heel zijn bed door te bewegen. De eerste nachten heb ik echt wakker gelegen, continu starend naar de camera van de babyfoon. Ik heb nu gezien dat het al nachten gewoon goed gaat (tenzij die klem komt te liggen, maar dan laat ie van zich horen). Verder laat ik hem dus maar gewoon. Ga er niet meer uit om hem goed te leggen, het heeft toch geen nut 😅