Wij hadden het idee dat 't na 1 a 2 keer in de fles wel al z'n werk goed deed maar vind ik lastig te zeggen hoor!
Infacol hebben wij niet geprobeerd maar een vriendin wel (en die raadde ons Sab Simplex ook aan) en die vond infacol inderdaad echt niet werken en met Sab Simplex daarintegen ging het super snel veel beter!!
Sab simplex gebruikte mijn zussen al jaren voor hun kinderen. Nu gebruik ik die ook voor de krampjes voor onze kleine jongen. We doen 15 druppels in het flesje melk. We doen dat om en om( daar bedoel ik mee , de ene keer wel druppels en de volgende weer dan niet en dan weer wel. Onze kleine heeft nu minder krampjes. In het begin waren de krampjes zo heftig en de hele dag door en niet enkel na het drinken.
Wij gebruiken het nu voor onze derde.. werkt super! Doen in iedere fles 15 druppels. Het zorgt ervoor dat alle kleine bubbeltjes 1/2 grote bubbels worden zodat het makkelijker stijgt en een boertje gelaten kan worden. Darmkrampjes worden minder omdat de lucht eruit is maar gaan niet weg.
Je ziet ook als de druppels in de fles zitten de belletjes verdwijnen.. zelfs na schudden. Hoop dat je er wat aan hebt 🤗
Infacol deed niks, Cinababy ook niet en t lijkt er op dat Sab Simplex ook niks doet.. geven het haar nu bijna 24 uur bij haar (borst)voedingen maar vooralsnog geen verbeteringen ☹️
Misschien nog een tip. Ik zou wanneer je Sab Simplek gebruikt niet gaan schudden maar eerder met een vork/lepel roeren. Heb dit toevallig ergens gelezen en zou sneller helpen.
Bij ons zoontje werkte het na een dag maar heeft ook niet extreem veel last van krampjes. Flesje klaarmaken door middel van roeren incl druppels erdoorheen. Je ziet de belletjes verdwijnen.
Flesje melk schudden hebben wij nooit gedaan ivm extra luchtbellen
Bij ons werkte infacol niet meer. Sab simplex hoorde ik dat ze lastiger van gaan poepen. Wij hebben nu nutrilon omneo voor de krampen en mijn dochtertje is nu stukken rustiger en heeft nog weinig last van krampjes
Wij zijn aan simplex aan het proberen. Er zijn nog wel krampjes,, heb het idee dat het wel minder lang aanhoud... Hopelijk na een dag of 2 nog iets meer reductie van krampjes!! Dan kijken we of we ermee door gaan
Infacol werkte hier ook niet. We gebruiken nu die van Kruidvat eigen merk voor darmkrampjes. (Online niet te vinden , gek genoeg) maar wel in de winkel dus. Die doet het super bij ons!
Wij hebben ook sab simplex en het werkt goed. Ze heeft nog wel krampjes, maar een stuk minder. Onze Sterre heeft ook een koemelkallergie, dus het duurt even voordat alle melk uit haar lichaam is.
Mijn kleine meid heeft ook zo’n last van krampjes. Soms moet ze echt poepen maar lukt het echt niet , zoals vannacht van 24:00/03:00 ontroostbaar was ze. Waar zorgt dit spul dan precies voor? 15 druppels klinkt zoveel. Ze is morgen precies 1 week
Het doet luchtbellen verdwijnen.
Wij zijn inmiddels gestopt, zowel met Sab Simplex als met Infacol en Cinababy. Resultaten zijn hetzelfde, ze huilt toch na iedere voeding en dan geef ik haar liever geen andere dingen