13 Reacties
4 jaar geleden
Ik hoorde laatst bij iemand als tip om de kleine in de badkamer te laten slapen, omdat het dan goed donker is ook, maar lijkt me in een hotel ook niet echt ideaal
4 jaar geleden
Ik zag het zelf ook niet zitten dus deden we een huisje haha. Maar we waren veel buiten en gingen elke avond uiteten. Ik liet hem in de namiddag een dutje doen en ging savonds dan pas rond 21.00 op bed soms. Voor een paar avonden ging dat prima. Thuis wel wat onwennig 🤣 maar daar was het wel relaxt
4 jaar geleden
Bij ons was het met ons oudste zoontje prima te doen, die heeft altijd diep geslapen maar Simon is een lichte slaper en dat was dus lastig. Wij brachten hem iets later naar bed, rond 20.00 en dan lekker naar lobby voor een drankje, met de babyfoon. En daarna weer binnen sneaken.. veel plezier!
4 jaar geleden
Dankjulliewel voor jullie reacties! Wij zaten inderdaad meer van waar zet je het bedje neer zodat we er allemaal het minst ‘last’ van hebben.
4 jaar geleden
Weet iemand of je bij ieder hotel een eigen bedje voor je kleine meenemen?
4 jaar geleden
Weet iemand of je bij ieder hotel een eigen bedje voor je kleine meenemen?
Vaak wel! Maar ik was blij met onze eigen😅 ze zijn vaak niet meer zo nieuw
4 jaar geleden
Reactie op Lifeoflysanne
Vaak wel! Maar ik was blij met onze eigen😅 ze zijn vaak niet meer zo nieuw ...
Ja ik bedoelde ook een eigen bedje meenemen, zie dat mijn zin niet echt klopt haha. Bedankt voor je antwoord 😊
4 jaar geleden
Wij hebben deze( toevallig gekregen van mijn ouders, omdat onze dochter van 10,5 maand al krijst als ze het campingbedje ziet. En dit werkt geweldig, blaast zichzelf op. Ze kunnen er tot een jaar of 8 in slapen. En je kunt t matrasje eruit halen en dan als box gebruiken. Dit hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn op alleen een hotelkamer, maar bv ook met logeren en camperen etc 😉

4 jaar geleden
Wij hebben deze! Werkt perfect! En ze kunnen er tot ong 8 jaar in slapen, en bij moeilijke nachten kun je er zelf bij liggen☺😄, ook kun je het matrasje eruit halen en heb je gelijk een box! Ennn het blaast zichzelf op🙏. Onze dochter krijst al bij het zien van een ander/campingbedje en bij deze niet. Misschien een tip😉