14 Reacties

4 jaar geleden

Ja !!! Hier ook al een jaar nu verplicht samenwonen heel vermoeiend

4 jaar geleden

O wat heftig, ik heb er geen ervaringen mee. Maar ik wil je wel via hier heel veel sterkte wensen met deze rot situatie

4 jaar geleden

Is 1 van jullie wel op zoek naar een woning? Hoe gaan jullie met elkaar om in 1 huis ? Hebben jullie wel beide dat de relatie echt over is ?

4 jaar geleden

Reactie op Mar84es

Is 1 van jullie wel op zoek naar een woning? Hoe gaan jullie met elkaar om ...
Het is mijn bestelling. Ik vind het heel moeilijk en verdrietig maar het heeft gewoon echt geen toekomst samen. Ik weet nog niet goed hoe de interactie tussen ons zal zijn wanneer we écht uit elkaar zijn. Hij weet dat ik twijfel. Maar 100% uit elkaar zijn we, nog, niet. Onder andere omdat ik met dit huizen dilemma zit.

4 jaar geleden

De woningnood is echt erg! Nu een jaar geleden heb ik de relatie beëindigd maar mijn ex blijft hoop houden de ruzies worden hierdoor erger heb behoefte aan rust met de kinderen en nu blijf je stress om je heen lopen. Mijn ex heeft geen familie of vrienden waar hij terecht kan hoop nu hij een jaar op huizen aan het reageren dat ie hopelijk over een jaar een woning zal hebben. Ik wist na 3 maanden al dat er geen toekomst meer in zat ( hij heeft veel online contact gehad met vrouwen, terwijl ik zwanger was ) Ik zelf vind het emotioneel heel zwaar om verplicht in 1 huis te moeten wonen 😥

4 jaar geleden

Wel om en om 2 weken en de andere 2 weken logeerden we ergens, is dat geen optie? Al is het poetsen dan wel even iets wat aandacht behoeft na 2 weken bij de overdracht 🙈

4 jaar geleden

Wij wonen noch samen, we zijn er ongeveer twee maandjes geleden de relatie beëindigen, maar wat leuk is dat het relatie op een goed manier hebben beëindigen. We gaan gewoon heel goed om met elkaar als ik eerlijk mag zijn. Hij is bzg met een huis aan het zoeken, het is sws moeilijk met die absurde huurprijzen hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Marshmellow