9 Reacties

4 jaar geleden

Je kan proberen het bed te verplaatsen. Wij hebben een bron corrector laten plaatsen omdat onze dochter ook heel slecht sliep. En dan vooral het in slaap komen lukte haar niet. Maar sinds we de bron corrector hebben en het bed hebben verplaats slaapt ze super goed.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, zeer waarschijnlijk een slaapregressie.

4 jaar geleden

Hier ook het zelfde probleem dus ik lig ook heerlijk met mijn dochter naast mij in bed..

4 jaar geleden

Aardstralen?

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Aardstralen?
Overdag slaapt ze goed en zodra de klok half 8 slaat en ik leg haar in der bedje begint ze te huilen. Dus geen idee wat het is maat ik heb de strijd opgegeven. Ze slaapt al bijna een maand naast mij.

4 jaar geleden

Reactie op Myrthe Knevel

Overdag slaapt ze goed en zodra de klok half 8 slaat en ik leg haar in der ...
Ja ik leg mijn kleine iets eerder op bed dan normaal gesproken dit ivm alle nieuwe ontwikkelingen. Wat eerst 1900u was ligt hij om 1800u al dan slaapt hij indd ook tot 1930u en dan even wakker huilen. Maar even streng zijn, wel even kijken troosten. Niet oppakken en laten huilen en vat hij zo zijn slaap weer. Op advies van de logopedist geen bv geven als troost. En gaat wonderbaarlijk goed. Blijft je dochter lang huilen?

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Aardstralen?
Ik had er ook niet van gehoord, blijkt straling uit de aarde te zijn en dat als je bijvoorbeeld je bed op een bepaalde plek zet je er meer of minder door beïnvloed kunt worden.

4 jaar geleden

Misschien puur toeval.. maar haar bedje op een andere plek gezet en ze heeft van 19:30 tot 06:30 geslapen 😅

4 jaar geleden

Aardstralen geloof ik niet in, maar ik weet wel dat meer kindjes van die leeftijd last van slaapproblemen hebben ‘s avonds en ‘s nachts. Slaapregressie/sprong 6. Hier ook gehad. Heeft 3 weken geduurd en daarna was het weer voorbij en slaapt ze weer heerlijk.