7 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb van nike deze schoenen. Rekken helemaal mee (zitten als sokken) en de zwarte versie ziet er ook nog netjes uit voor werk.

5 jaar geleden
Ik laatst skechers gekocht. Ik vind ze zelf niet mooi ofzo, maar ze zitten echt goddelijk.. net alsof je op wolkjes loopt! Ze staan bekend om veel kleurtjes, maar je hebt ze tegenwoordig dus ook in 1 kleur. Ik weet alleen niet of dat netjes genoeg is voor op kantoor, maar als het kan lekker doen! Vocht in de voeten is echt een drama 馃槖
5 jaar geleden
Sketchers zijn echt de ideale schoenen. Ze vormen naar je voeten en hebben een goede demping. Vooral als je wat zwaarder wordt door de zwangerschap is dit erg fijn. Ik heb een aantal reizen gemaakt door o.a. Peru, Oeganda en Maleisi毛 en had ze daar vaak aan als ik geen grote wandeltochten ging maken. Met slippers kan je nog wel eens achter een losse steen haken en met lichte gympen heb je hier minder last van en het geeft meer stevigheid
5 jaar geleden
Ik draag nu mijn skechers die ik al eerder had gekocht. Ik vind die van mij leuk ook, met bloemen enso en ik heb ook zwarte skechers voor werk. Ga binnekort nog de slippers halen die er ook nog eens leuk uitzien en sandalen die krijg ik van me moeder. Ze lopen super lekker. Mijn voeten zijn iets dikker en ik heb erg last van mijn hielen en gedeelte onder mijn tenen. Komt echt bij mij door het gewicht wat ik niet gewend ben.