12 Reacties

5 jaar geleden

Vaseline🤷‍♀️

5 jaar geleden

beetje bepanthen doet bij onze man wonderen en soms beetje sudo als ik wat vettiger wil.

5 jaar geleden

Wij smeren iedere dag 2x ons zoontjes lichaam in met Body&Creme van Neutral, trekt ook erg snel doen en dat is ook heel fijn.

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook vaseline

5 jaar geleden

Amandelolie van Holland & Barrett

5 jaar geleden

Vaseline lanette crème

5 jaar geleden

Sudo bevat zinkoxide en droogt juist uit (daarom voor de billen). Vaseline sluit de huid af.. ik heb inmiddels veel ervaring met zo'n beetje alle crèmes en zalfjes voor baby's (ivm droge huid/eczeem) 😂. Ik gebruik la roche posay lipikar voor mijn zoontje maar dat is echt meer voor de eczeemgevoelige huid. Wel superfijn en hydrateert heel goed. Neutral of bepanthen is denk ik ook prima als het alleen schraal is😊.

5 jaar geleden

Weer en wind van Weleda is fijn . Ook purelan is fijn, had ik nog van de kraamtijd (voor je tepels..) werkt heel goed

5 jaar geleden

Bij ons zoontje met schrale wangen doet Bepanthen wonderen. Is lekker vettig en direct na een eerste laagje is de huid al veel zachter en egaal

5 jaar geleden

Reactie op IlseB87

Bij ons zoontje met schrale wangen doet Bepanthen wonderen. Is lekker vetti ...
Ja dit werkte een tijdje geleden goed. Maar nu blijft het schraal.

5 jaar geleden

Vaseline Lanette, dit gebruiken wij op aanraden van de dermatoloog ivm eczeem bij mijn dochtertje en dit werkt erg goed.

5 jaar geleden

Ik gebruik vaseline paraffine zalf of vaseline cetomacrogol crème. Mijn ervaring is dat Bepanthen juist de huid uitdroogt.