28 Reacties
5 jaar geleden
Niet zozeer dat mijn zin in seks is afgenomen.. alhoewel met dit weer moet ik er niet aan denken 🤣
Ik merk wel dat mijn orgasmes veel vlakker voelen.. de intensiteit neemt steeds meer af heb ik het idee..
terwijl ik eerder verhalen hoorde dat je betere orgasmes zou kunnen krijgen door de betere doorbloeding.. 🤷 Dat er vrouwen zijn die normaal geen orgasme kunnen krijgen het nu wel voor elkaar krijgen tijdens de zwangerschap..
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik het heel erg. Het was niet alleen gevoelloos maar ik irriteerde me soms dood. Ik kon mij daar heel schuldig over voelen en kreeg echt een soort afkeer voor seks. Beter bleef die gewoon van me af en zelfs als hij zijn best deed down under had ik na mijn gevoel seks met iemand die het voor het eerst deed want het voelde gewoon verschikkelijk allemaal 😂 zo erg dat ik hem vaak gewoon wegduwde en het proces versnelde zodat het maar afgelopen was. We deden het daarom heel weinig en na de bevalling hebben we gelukkig de draad weer snel opgepakt. Ik merkte dat ik weer kon genieten en dat het weer intens lekker kon zijn en dit was zo'n opluchting! Het lag echt aan mij en niet aan hem. In deze zwangerschap voelt het ook allemaal niet altijd even lekker maar ik heb me er wel bij neergelegd dat het tijdelijk is en dat werkt bij mij goed. Ik kan mijn gedachtes beter loslaten en er toch nog een beetje van genieten. Die afkeer heb ik gelukkig niet meer gevoeld! We doen het niet vaak maar we onderhouden het een beetje 😂 na de bevalling ga ik sowieso weer tijd en energie steken in het opkrikken van het seksleven 🤪
5 jaar geleden
Het gaat hier er nog lekker aantoe. Heel intens en zeer gevoelig. Alhoewel de zin, puf en energie er nu er minder voor is. 😰 Heb ik niet mogen klagen geheel zwangerschap gezien. Was genieten 🤗🌸
5 jaar geleden
Voor de zwangerschap had ik eigenlijk altijd wel zin in sex, maar dat was al snel afgelopen toen we een positieve test hadden.
Sinds begin van de zwangerschap echt vermoeid en het is allemaal zo gevoelig aan de binnenkant (beter doorbloed) dat ik er gewoon niet van kan genieten.
Vriend heeft sowieso altijd minder behoefte gehad dan ik, dus hoor hem ook niet echt klagen. En mocht hij wel zin hebben, dan zijn het nu vluggertjes of op een andere manier waarbij ik kan helpen. (Zelf doet hij niks)
5 jaar geleden
Poee bij mij is het ook echt een saaie bedoeling tussen de lakens. De 1e weken wilde ik niet door moeheid en misselijkheid.. toen was het weer even oké.. En na 20 weken ofzo leek mijn partner niet meer zo geïnteresseerd wat resulteerde in nog minder tot nu helemaal geen sex meer 🙄 nu hoeft het van mij niet meer met mijn opgeblazen vochtlijf🦶😜 Daarnaast speelt mee dat ik het gevoel heb dat mijn man mij ook niet zo aantrekkelijk vindt ( wel mooi hoor maar seksueel niet aangetrokken voelen) Hij denkt ook dat ik breekbaar ben geloof ik 🤣
5 jaar geleden
Hmmm.. Ik heb net het gevoel juist meer zin te hebben gedurende de zwangerschap (nu 34+5). Al is het gevoel van ' me sexy voelen' wel naar beneden gekelderd, kan ook niet anders met zo een buik denk ik dan😅 en heel veel mogelijkheden zijn er ook niet meer in bed. Maar voor wat dan wel nog lukt gaat het nog heel goed eigenlijk🙈. Het enige wat wel wat vervelend is is wanneer we dan sex hebben gehad, mijn schaamlippen precies in brand staan, ik weet niet of het dan door de wrijving komt of door de zuurtegraad die veranderd is 🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Reactie op Donna1983
Ik voel me echt een buitenbeentje... 36 weekjes en ik heb nog steeds zin... ...
Ik ben over 2 dagen ook 36 weekjes zwanger en nog bijna iedere dag seks 😅 het is bij ons eigelijk niet geworden dan voor de zwangerschap ( ja nu een tikkie rustiger aan maargoed😂 )
5 jaar geleden
Oh ik ben zo blij om dit te lezen! Ik dacht dat ik de enige was. De laatste keer dat wij het gedaan hadden, was ik ontzettend droog! Normaal ben ik wel te porren voor een vluggertje maar heb op dit moment gewoon wat meer aandacht nodig😉 ik heb het uiteindelijk afgekapt omdat het pijn deed... Ik kan niet wachten tot de buik weer weg is. Begrijp me niet verkeerd hoor. Het is heel bijzonder allemaal maar ik voel me toch liever een seks godin als een zeekoe in bed.
5 jaar geleden
Reactie op Donna1983
Ik voel me echt een buitenbeentje... 36 weekjes en ik heb nog steeds zin... ...
Dat is niet nodig hoor haha.. hier ook nog steeds seks. Wel wat minder (mja wat wil je met die buik en hitte) . Maar het is er nog steeds 😜 ik denk nu juist telkens: nu kan het nog over een paar weken is het gebeurd voor een paar weken!
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Dat is niet nodig hoor haha.. hier ook nog steeds seks. Wel wat minder (mja ...
Haha precies hier ik geniet er nog van zolang het gaat ondanks de hitte en de dikke buik maar straks zijn we te druk met onze kleine spruitjes en dan komt het er niet van hihi
5 jaar geleden
Reactie op Luna31
Poee bij mij is het ook echt een saaie bedoeling tussen de lakens. De 1e we ...
Haha hier ook. Vanaf het moment dat we erachter zijn gekomen wilde mijn vriend niet meer. Hij vindt het een raar idee. Hem nog 1 keer zover gekregen, maar dat deed best pijn bij mij. Dus mijn lust is ook wel weg omdat ik weet dat het toch niet gaat gebeuren. Nu zegt hij ook duidelijk dat hij geen baby wilt met een deuk in haar hoofd haha. Al weet hij dat dat niet kan 😉