12 Reacties
6 jaar geleden
Ik weet niet of dat je zwanger bent of niet..
maar anders even sporten maar dan echt de bewegingen waardoor je benen billen en bovenarmen wat strakker worden en mooiere vorm krijgen waardoor dat “ sinasappel” achtige strak trekt
Voor je billen en boven benen zou ik vooral squaten
En voor je armen meer jumping jack.
Je hebt ook leuke apps in de playstore met 30 dagen challenge of 15 dagen challenge dan staat er welke oefeningen je kan doen ( met plaatjes. Super duidelijk). En hoeveel.
Xx
6 jaar geleden
Hoii, voldoende Water drinken, huid goed insmeren elke dag en elke avond een massage roller gebruiken om de huid strak te maken (helpt alleen als je het dagelijks doet en een langere periode blijft doen)
6 jaar geleden
Cuppen met siliconen cups. Heeft wel wat uithoudingsvermogen nodig is niet na 1x klaar.
En let wel op onderrug en buik mogen niet gecupt worden tijdens de zwangerschap . Maar armen en benen wel
6 jaar geleden
Krachttraining is de enige manier om je huid strakker te krijgen + gezonde voeding + genoeg water + goeie verzorging van de huid. Ik begrijp volkomen dat krachttraining niet van toepassing nu is, eventueel na de zwangerschap starten ermee, je kan veel resultaten boeken als je er echt voor gaat 😊👍. Train zelf al 6 jaar intensief en weet waar ik over praat 😘
6 jaar geleden
Reactie op Tinneke💙
Krachttraining is de enige manier om je huid strakker te krijgen + gezonde ...
Eens! Aantal jaar geleden had ik nergens last van en deed toen veel krachttraining en at gezond, weinig suikers. Toen toch weer meer gaan snoepen en minder sporten, en cellulite is weer terug.. na de zwangerschap maar weer proberen op te pakken
6 jaar geleden
Reactie op PUvdH
Eens! Aantal jaar geleden had ik nergens last van en deed toen veel krachtt ...
Ik doe mee met je 👍😊. Momenteel ook niet zoveel trainingen meer zeker geen benen ivm verkorte baarmoederhals. Na de zwangerschap ga ik er volledig weer voor😎😎. Laten we zeker van dat sinaashuidje af geraken 😅
6 jaar geleden
Reactie op Lau16
Hi! Wat voor verzorging doe je dan voor je huid? En welke producten raad je ...
Ik smeer er eigenlijk pure kokosolie en of amandelolie aan. Verdraag ik precies het beste, veel cremes bevatten allerlei stofjes die je niet nodig hebt, hoe puurder hoe beter denk ik 😃
6 jaar geleden
Reactie op Lau16
Hi! Wat voor verzorging doe je dan voor je huid? En welke producten raad je ...
Voor de sinaasappelhuis maakt verzorging niks uit helaas. Dit is verkleving in het bindweefsel en geen enkel crempje komt zo diep. Zoals al aangegeven veel drinken, en inderdaad sporten helpt. En wat ik eerder al aangegeven heb cuppen daarmee maak je je bindweefsel weer los