16 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Grilsmom
Ja hoor, Sam schaap. Dochtertje is bijna 2j1m en snapt het al heel goed. Wa ...
Ooh top!
Heeft die ook oranje standen?
Ik wil gewoon eentje die groen wordt als het 6.30 is en verder ook eventueel als nachtlampje gebruikt kan worden maar niet met van die tussenstanden haha
Las ook ergens dat de oogjes vrij luidruchtig open gaan? Heeft jouw dochter daar last van?
3 jaar geleden
Hier ook het schaap. Snapt het prima maar een uur wachten is nog veel te moeilijk dus als hij heel vroeg wakker is werkt het niet.
3 jaar geleden
Ooh top!
Heeft die ook oranje standen?
Ik wil gewoon eentje die groen word ...
Ja oranje heeft die ook, maar wij maken haar aandachtig op de oogjes van Sam. Dus ze let er ook niet op den ik😅
Ze wordt er allesinds niet wakker van. Alsook we wonen in het centrum en ze slaapt nog met witte ruis dus van openende oogjes wordt ze niet wakker. Heb het zelf ook eerst uitgetest bij mezelf en ik werd er ook niet wakker van.
3 jaar geleden
Toevoeging: we zijn er wel heel consequent in. Ze mag pas uit bed als Sam wakker is. We gaan ze wel troosten als ze wakker is en zou huilen maar echt opstaan is als Sam wakker is.
Bij het trainen om langer te slapen, zoals nu bij de tijdswisseling, hebben we het per 10min opgeschoven, zodat ze niet te lang moest wachten.
3 jaar geleden
Ik heb Sam het schaap ook bestelt!
Was nu in de aanbieding bij de Wehkamp!
Zal laten weten of het werkt 🫣
3 jaar geleden
We hebben hem nu maar ik ben nog niet echt tevreden maar volgens mij doe ik iets verkeerd 🫣 Even jullie ervaringen vragen…
Het licht van het schaap gaat na een tijdje uit. Hebben jullie dat ook?
Bijv om 19.00 gaan de oogjes dicht en dan wordt het lampje rood… maar na ca 10-15min gaat het lampje uit. Idem in de ochtend, om 6.00 gaan de oogjes open en wordt het lampje groen maar na 10-15min is het lampje dan weer uit, terwijl ik wil dat het lampje de hele nacht aan blijft op rood dan wel groen…
3 jaar geleden
Joe haha net de gebruiksaanwijzing gelezen en het kan wel 😂😂
Straks even proberen…
3 jaar geleden
Reactie op Grilsmom
Klopt is hier ook. Maar dacht dat je nachtlampje kan instellen. Door op het ...
Als je naar het lampje gaat, kan je de tijd instellen hoelang het aan blijft. Bij continu blijft het lampje de hele nacht rood, dan oranje en bij groen een bepaalde tijd (weet zo niet hoelang). Overdag is het dus uit.
3 jaar geleden
Ik zou hier nog even een update delen!
Hebben hem begin januari opnieuw in gebruik genomen en dat ding werkt echt top! Geen strijd meer met naar bed gaan want als het schaapje slaapt wil zij ook slapen. In de ochtend is het nog een beetje zoeken. Hij stond op 6.05 om wakker te worden maar onze vroege vogel is meestal al wakker rond 5.30 en dan is het echt te lang wachten dus nu ingesteld op 5.45 en ze wacht nu keurig tot schaapje wakker wordt!