Goedemorgen!
Wij hebben een dochtertje van bijna 4 maanden en is een buikslapertje, ze begint nu uit haar slaapzak van maat 56/62 te groeien en ik ben opzoek naar een nieuw slaapzakje die fijn is voor kindjes die op de buik slapen en ze ligt dus ook heel breed met haar beentjes opgetrokken. We willen vanaf 6 maanden de puckababy maar daar is ze nu nog veel te klein voor.
Weet iemand een fijn winterslaapzakje waar ze genoeg in kan bewegen en fijn is voor een buikslaper? :)
Ik heb contact gehad met puckababy laatst en de slaapzak vanaf 6 maanden is vanaf 7.5 kilo. Dus die tot 6 maanden is tot 7.5 kilo. Misschien heb je daar wat aan☺️
HEMA heeft mooie dikke slaapzakken maar mijn moeder heeft ook hele fijne gekocht bij de Wibra. Super dik maar ok echt heel erg fijn. Voor in de zomer had ik dunne gekocht bij de action. Hier slapen mijn kids al vanaf week 4 op hun buik
iig niet vd prenatal pff geldverspilling. Zit zo een bobbel op dr buik in de rits. En het is super stug. Kruidvat had nu ook en die voelde wel lekker aan.