9 Reacties

5 jaar geleden

Hema, die heeft goede beweegbare.

5 jaar geleden

De puckababy bag newborn? Is hetzelfde als de binnenslaapzak van de 4 seasons, maar dan kleiner

5 jaar geleden

De puckababy newborn inderdaad! Echt heel fijn! Onze dochter van 4 maanden slaapt er ook in tot ze groot genoeg is voor de bag 4seasons

5 jaar geleden

Precies puckababy newborn teddy! Heerlijk warm, onze meisjes slapen hier ook op hun buik!

5 jaar geleden

Als je hem te prijzig vind voor een korte periode kun je marktplaats proberen! 😊 worden veel nette slaapzakken aangeboden!

5 jaar geleden

Ik heb contact gehad met puckababy laatst en de slaapzak vanaf 6 maanden is vanaf 7.5 kilo. Dus die tot 6 maanden is tot 7.5 kilo. Misschien heb je daar wat aan☺️

5 jaar geleden

Ik heb ook de puckababy newborn, via marktplaats. Onze dochter is ook een buik slaper

5 jaar geleden

HEMA heeft mooie dikke slaapzakken maar mijn moeder heeft ook hele fijne gekocht bij de Wibra. Super dik maar ok echt heel erg fijn. Voor in de zomer had ik dunne gekocht bij de action. Hier slapen mijn kids al vanaf week 4 op hun buik

5 jaar geleden

iig niet vd prenatal pff geldverspilling. Zit zo een bobbel op dr buik in de rits. En het is super stug. Kruidvat had nu ook en die voelde wel lekker aan.