35 Reacties

5 jaar geleden
Als ik jou was zou ik via bol.com even zoeken op het merk Bemini. Hier onze kleine meid al vanaf week 1 in een slaapzak en het nadeel van heel veel slaapzakken; het erin wurmelen van dr handjes en bang zijn om de armpjes of handjes pijn te doen.
Via bol.com een slaapzak van Bemini gekocht en wat een heerlijk ding, door de ruimte steekt ze zelf haar handjes door, zitten hier ook direct handschoentjes aan vast en ideaal om open te maken (een grote rits aan onder kant en bij de nek 3 knippers) ik koop ze alleen nog maar en zijn in alle TOG modellen te verkrijgen❣❤

5 jaar geleden
Ik had eerst 1 van de hema maar onze verzoop er in (ondanks haar gewicht van 4455 gr en 55cm lang) Heb nu de puckababy newborn en die sluit wel mooi aan. CB gaf aan dat het alleen veilig is om ze in een slaapzak te laten slapen als de romp en hals aansluiten

5 jaar geleden
Wij hebben de ergopouch slaapzakken, 0 tot 3 maand. De slaapzak mag iets langer zijn, belangrijkste is dat het goed zit aan het hoofdje zodat de baby er niet doorzakt.
Bij de armpjes kan je kiezen : zit toe met drukknopjes om in te bakeren, mijn dochter heeft dit niet graag dus kan je gewoon knoopjes open doen en armpjes erdoor steken.

5 jaar geleden
Reactie op K887
Wij hebben de ergopouch slaapzakken, 0 tot 3 maand. De slaapzak mag iets la ...

5 jaar geleden
Ik heb 2 slaapzakken van lodger gekocht maar ze slaapt nu in inbakerslapzakjes van puckababy.