90 Reacties

4 jaar geleden

Ik slaap al een paar weken met dat kussen en ik kan echt niet meer zonder. Wat een uitvinding is dat! Je kan het op zn minst proberen!

4 jaar geleden

Ik vond het echt een klote ding in bed. Ik gebruikte een normaal hoofdkussen ter ondersteuning.

4 jaar geleden

Ik slaap er sinds 1 week mee, maar blijf onrustig door het dromen en velen plassen. Het ligt wel lekker want kan echt mn draai niet meer vinden. Slaap nu echt shit deze week, ben ook niet te pruimen.

4 jaar geleden

Dat klopt , bij erste zwangerschap gebruik en nu ook . Meer ontspanning, geen pijn en slaap je ook beter. 馃憤

4 jaar geleden

Ga ik ook proberen... slaap ook zo slecht.. weet niet hoe ik liggen moet!

4 jaar geleden

Doen !ik slaap er al mee sedert ik 6weken zwanger was.. een zaligheid.. al heb ik er maar 1 en moet ik hem telkens verleggen als ik draai.. dus zal een 2de aanschaffen馃檲馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik slaap er sinds 1 week mee, maar blijf onrustig door het dromen en velen ...
Dit probleem heb ik dus ook continu moeten plassen de hele nacht. Iedere keer als ik even wil draaien in me slaap voel ik een druk in me blaas en dan is t weer zover en raak ik niet in slaap. En als ik eindelijk weer slaap moet ik 2 uur later weer.....

4 jaar geleden

Ik gebruik hem sinds deze week! Vind het wel heel fijn slapen. Merk dat ik minder pijn aan mijn rug krijg als ik op de zwangerschaps kussen 'hang'

4 jaar geleden

M'n eerste zwangerschap heb ik het niet gebruikt, toen had ik niet zo'n problemen met slapen. Bij m'n 2e dochter heb ik het wel gebruikt, scheelde bij mij toen wel veel! Tot nu toe nog niet zo'n problemen met slapen, maar vermoed dat ik het later deze zwangerschap wel weer ga gebruiken!

4 jaar geleden

Ik slaap al 4.5 jaar met een voedingskussen 馃檲

4 jaar geleden

Check! Ik vind t enorm verlichten maar wel gedoe om om te draaien in bed met een voedingskussen.

4 jaar geleden

Reactie op Steefjeee

Ik gebruik hem sinds deze week! Vind het wel heel fijn slapen. Merk dat ik ...
Hoi Stephanie, Waar heb jij hem gekocht? Aangezien er zoooveel keuzes zijn haha! Bedankt allemaal dames馃憤馃憤

4 jaar geleden

Reactie op Muisje12

Hoi Stephanie, Waar heb jij hem gekocht? Aangezien er zoooveel keuzes zijn ...
Lees even mee! Ben ook benieuwd naar wat voor 1 jullie aangeschaft hebben!

4 jaar geleden

Reactie op Bouchaar

Dit probleem heb ik dus ook continu moeten plassen de hele nacht. Iedere ke ...
Jaaa precies hetzelfde馃槴 zelfs kleine beetjes voelen enorm zwaar op mijn blaas. Ik ga ook ong iedere 1 a 2 uur. Had dit bij de 1e niet...

4 jaar geleden

Ik vind het enorm fijn! Zwangerschap 1 ook mee geslapen en dat hielp wel tegen de pijn in mijn heupen/bekken. Mijn exemplaar toen (van Mamaloes) vond ik wel veel te zacht. Die hield al snel weinig vorm meer over en is dus na de babytijd naar de reiniging verbannen. Dit weekend eentje van Snoozzz besteld (komt morgen binnen). Ik ben benieuwd!

4 jaar geleden

Ik heb van de week een kussen bij de Kruidvat gekocht, even proefgedraaid merk dat ik m鈥檔 draai er nog niet mee kan vinden, komt denk ik pas als mijn buik gaat groeien!

4 jaar geleden

Wat een verademing zeg. Slaapt heerlijk buiten het vele plassen om natuurlijk. Super aankoop (Hema)

4 jaar geleden

Jaaa heerlijk, ik heb die van Litollo!

4 jaar geleden

Reactie op DJL

Wat een verademing zeg. Slaapt heerlijk buiten het vele plassen om natuurli ...
Heb je gekeken hoe zacht/hard deze is? Lijkt me zo lastig om online te bestellen!

4 jaar geleden

Ik heb zo鈥檔 xxl zwangerschapskussen waar je helemaal in ligt, heerlijk! En goed als je last krijgt van je bekken