90 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik hem sinds deze week en merk vooral dat ik minder last van me rug heb, misschien dat ik toch onbewust verkeerd lig? Maar lig met voedingskussen erg lekker, ben hem 's nachts weleens zat omdat ie zo groot is maar dan gooi ik hem gewoon het bed uit馃榿

4 jaar geleden

Welk merk hebben jullie? Er zijn er zoveel!

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik gebruik hem sinds deze week en merk vooral dat ik minder last van me rug ...
Goed om te horen! Van welk merk heb jij hem? 馃槂

4 jaar geleden

Reactie op Muisje12

Heb je gekeken hoe zacht/hard deze is? Lijkt me zo lastig om online te best ...
Ik heb hem in de winkel gekocht en dus even gevoeld maar dan is het nog steeds maar de vraag of je het lekker vind liggen. Het is ook persoonlijk denk ik. Ik ben heel erg tevreden iig. Vind het ook zeker een stevig kussen.

4 jaar geleden

Ik had veel bekkenklachten tijdens de eerste zwangerschap en de fysio raadde me aan om het kussen tussen mijn benen te doen, ter ontlasting van het bekken. Ik vond het voor mij geen meter liggen en was enorm warm in bed, als ik 'S nachts wakker werd, wist ik niet hoe snel ik dat ding uit bed moest gooien. Voor mij dus geen succes geweest. Heb 'm toen direct al verkocht en ga dus ook zeker geen nieuwe kopen voor deze zwangerschap 馃檲 met voeden ook totaal overbodig, ieder kussentje voldoet wat dat betreft.

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag een Doomoo Buddy gekocht op de 9 maanden beurs. Ik heb 鈥榤 alleen nog niet binnen, want ze hadden niet de hoes die ik erbij wilde. Eerlijk gezegd heb ik 鈥榤 vooral gekocht voor de voedingen en vasthouden van mijn kindje, maar volgens een goede vriendin kan het inderdaad ook fijn zijn bij het slapen. Nu heb ik dat nog niet nodig, ik slaap prima, wordt denk ik wel anders met een grote buik! Ik heb trouwens bewust voor de Doomoo Buddy gekozen. Dit is veruit de meest stevige. De Doomoo Basics bijv is meteen veel zachter. De Buddy is heerlijk stevig, heb 鈥榤 zelf uitgeprobeerd bij het vasthouden van de baby van een vriendin van mij. Door de stevigheid geeft het kussen heel veel steun. Super want normaal kreeg ik altijd kramp bij het vasthouden van een babytje haha

4 jaar geleden

Ik ben fan van het kussen Heb hem na de vorige zwangerschap ook nooit meer weg gedaan uit de slaapkamer. Mijn man gebruikt hem ook graag. Ik slaap ook heel licht sinds een paar weken, vaak wakker en moeilijk in slaap komen. Soms helpt het inderdaad wel om tegen het kussen aan te kruipen. Ik zou het gewoon gaan proberen! Ik heb er toen 1 van doomoo gekocht. Dat ding ging op een gegeven moment lek waardoor ik nu met 3 hoezen om het kussen zit. Die kleine witte balletjes die erin zitten wil je echt niet lekken het zijn ondingen om op te ruimen want ze blijven overal aan plakken haha Verder dik tevreden dus!

4 jaar geleden

Hoe gebruiken jullie dat kussen juist? Ik kan me precies geen houding hiermee vinden 馃槄

4 jaar geleden

Ik slaap sinds enkele weken ook hesl slecht. Heb nu ook een voedingskussen gekocht, hopelijk werkt het!

4 jaar geleden

Ik gebruik gewone kussentjes en zo'n grote ouderwetse krokodil knuffel. Ideaal. Je kunt er lekker om heen krullen en na de zwangerschap heb je niet zo'n lomp kussen ergens liggen, maar gaat hij weer naar de kinderkamer om mee te spelen.

4 jaar geleden

Ik slaap enorm slecht constant wakker en als ik slaap constant last van dromen en nachtmerries 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Muisje12

Goed om te horen! Van welk merk heb jij hem? 馃槂
Geen idee, ik heb hem gekregen en kan geen merkje erop vinden. Wat heel vervelend is want kan dus ook geen nieuwe hoes vinden 馃檲

4 jaar geleden

Voedingskussen binnen van snoozzz vanavond gelijk uitproberen in bed, hopelijk kan ik weer beter slapen馃槑

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Voedingskussen binnen van snoozzz vanavond gelijk uitproberen in bed, hopel ...
Succes ilse!! Waar heb je hem gekocht? Ken het merk niet:)

4 jaar geleden

Reactie op Muisje12

Succes ilse!! Waar heb je hem gekocht? Ken het merk niet:)
Bol. Com.. Ze hadden meerdere varianten want ze worden emt een hoes aangeleverd. Vond 1tje met bepaalde hoes wel mooi maar die was 15 euro duurder dan een andere, ga nu zelf op markt een mooi stofje kopen en heb zo dus de goedkopere kussen en met een extra zelf gemaakte hoes erbij als extra en hoop kosten bespaard

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Bol. Com.. Ze hadden meerdere varianten want ze worden emt een hoes aangele ...
Ben benieuwd naar je slaapervaring馃憤馃槂 thanks ga ook ff kijken!!

4 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was die het fijn vond om met het voedingskussen te slapen, maar er zijn dus meer mensen! Ik gebruik nu nog een gewoon kussentje, maar ga snel overstappen.

4 jaar geleden

Ja ik heb er een! Slaap er sommige nachten wel mee eens soms niet, maar net waar ik zin in heb. Gisteren kwam ik wat laat thuis en toen vond ik mijn man in m'n kussen 馃ぃ Hij vindt het ook lekker dus

4 jaar geleden

Ik slaap ook slechter, heb ook best last van mij onderrug steeds. Heb vd week een voedingskussen besteld en is vandaag binnengekomen. Ben benieuwd of ik verschil ga merken鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik gebruik ook sinds een week zwangerschapskussen/Voedingskussen en slaap echt een stuk beter erdoor dus echt een aanrader! 馃槏