90 Reacties

4 jaar geleden

Hoe slecht slapen jullie? Ik ben 14 weken en word om 2/3 u wakker . Zoveel dromen nachtmerries soms word ik wakker terwijl ik nog in hoofd nog aan dromen is ik maak me echt zorgen mijn mama overleefd aan hersenziekte dat in begin stadum slaaploosheid ook een teken van is. Kunnen jullie me aub gerust stellen ? Dank je

4 jaar geleden

Reactie op Caroline1987

Ik slaap enorm slecht constant wakker en als ik slaap constant last van dro ...
Ik ben blij dat ik dit lees en ik niet de enige ben

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Hoe slecht slapen jullie? Ik ben 14 weken en word om 2/3 u wakker . Zoveel ...
Ik slaap met een voedingkussen,word ook regelmatig wakker snachts en heb de meest rare en enge dromen. Het dromen schijnt bij de zwangerschap te horen

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Hoe slecht slapen jullie? Ik ben 14 weken en word om 2/3 u wakker . Zoveel ...
Ik heb dat ook hoor ben nu ook 14.1 weken en wordt vaak wakker en moet dan naar de wc. De nachtmerries heb ik ook, zo raar en eng!

4 jaar geleden

Reactie op Angelique-98

Ik slaap met een voedingkussen,word ook regelmatig wakker snachts en heb de ...
Hier ook vaak wakker, veel pisstops馃檴 en levendig dromen ook vaak enge dromen. Blij dat ik niet de enige ben, want had het bij voorgaande zwangerschap geen last van

4 jaar geleden

Beste aankoop ooit! 馃榾 Je betaalt er de prijs ook voor, maar zeker centjes waard.

4 jaar geleden

Ik slaap half op mn zij en half op mn buik met mn been over het voedingskussen. nou ik slaap heerlijk zo.. dit tot het eind gedaan met mn zoontje hopelijk nu weer want ik ben een buik slaper en zo lig ik toch soort van op mn buik...

4 jaar geleden

hoi, ik gebruik ook voedingskussen tussen mijn benen voor mijn bekken en als steun straks voor mijn buik. maar ik heb nog erg veel last van mijn heupen. ik kan niet lang op dezelfde kant liggen. dan draai ik weer om, om de andere heup weer te ontlasten. hoop gedraai snachts. heeft iemand anders hier ook last van?

4 jaar geleden

Beste aankoop ooit! 馃榾 Je betaalt er de prijs ook voor, maar zeker centjes ...
Deze heb ik een paar weken geleden ook aangeschaft. Ben er erg blij mee. Slaap nu veel beter.

4 jaar geleden

Reactie op Erika1988

hoi, ik gebruik ook voedingskussen tussen mijn benen voor mijn bekken en al ...
Hoi hoi. Ik heb sinds week 8 al best veel pijn in onderrug en heupen als ik wat deed of lang liep of stond. Anderen zeiden je kan nu al toch geen last van hebben. Je bent nog niet zo ver en is je eerste kindje. Ik vind zulke reacties walgelijk alsof ik erom gevraagd heb. Ik blijk al last te hebben van mijn si gewrichten en loop af en toe bij de bekken fysio. Zoals jij aangeeft kan ik ook niet lang op mijn rechterzij liggen. Er voelt een druk wat erg vervelend is. Linkerzij gaat nu gelukkig beter, maar ik begrijp je helemaal.

4 jaar geleden

Hier ook veel naar het toilet gaat soms wel 2/3 keer per nacht. Merk wel soms dat ik last van de heupen krijg als ik op een of de andere kant ligt. Hebben daar meer mensen last van?

4 jaar geleden

Reactie op __bezet__

Hier ook veel naar het toilet gaat soms wel 2/3 keer per nacht. Merk wel so ...
Ja ik! Ik heb nog niet ontdekt wat helpt..

4 jaar geleden

Reactie op Esra89

Hoi hoi. Ik heb sinds week 8 al best veel pijn in onderrug en heupen als ik ...
Hoi, ik heb dit ook al sinds week 8 hoor. Mijn fysio zei dat dit hornonaal is. Erg vervelend, maar je kunt er niks aan doen. Je hormonale huishouden veranderd ontzettend in je zwangerschap waardoor gewrichten weker worden. Proberen toch door elke dag ongeveer een half uur te wandelen in beweging te houden. Ik kreeg die reactie ook van mensen, erg vervelend inderdaad! Niks op uit doen..

4 jaar geleden

Reactie op EvelienH

Hoi, ik heb dit ook al sinds week 8 hoor. Mijn fysio zei dat dit hornonaal ...
Ja klopt dat zei mijn fysio ook ja. Het kan gewoon door de hormonen komen, want ik heb zelfs nog gedacht stel ik mij aan of heb ik een zwak lichaam, maar zo fijn dat mijn fysio en ook vk mij zo gerust stelden en lief voor mij waren/zijn. Ik heb echt geleerd luister naar je eigen lichaam die geeft signalen af. Een ander voelt het niet. Ik heb een yoga bal waar ik ook oefeningen mee doe

4 jaar geleden

Ik heb er 1 voor het slapen. Heel blij mee! Van de week alleen in mijn slaap te lang op m'n rug gelegen en toen werd ik wakker met ondraaglijke pijn, moest (natuurlijk) ook plassen en ging bijna knock out. Dus snel weer naar boven en onder de windwaaier gaan liggen en op m'n ademhaling gaan letten pfff..

4 jaar geleden

Heeerlijk, ik slaap er nu mee. Gezien ik last kreeg van heupen en schouders. Een xxl zwangerschapskussen. Niet te dik, lekker zacht en toch ook stevig. Bol.com 70 euro. Kost ff wat maar dan heb je ook wat!! 馃檹馃徎

4 jaar geleden

Ligt jullie Voedingskussens ook elke ochtend op de grond? Of ben ik de enige die de kussen in mijn slaap uit bed schop? 馃槄

4 jaar geleden

Ligt jullie Voedingskussens ook elke ochtend op de grond? Of ben ik de enig ...
Dat is precies de reden waarom ik een xl zwangerschapskussen heb gekocht馃槀. Ik had ook steeds kussen op de grond liggen. Sinds dat ik zo鈥檔 groot kussen heb niet meer, dus dat is wel fijn. Nu alleen nog een houding vinden waar ik echt lekker ik lig en geen rugpijn heb馃

4 jaar geleden

Beste aankoop ooit! 馃榾 Je betaalt er de prijs ook voor, maar zeker centjes ...
Kun je die later nog gebruiken als Voedingskussen? Lijkt me erg log en lomp?

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Heeerlijk, ik slaap er nu mee. Gezien ik last kreeg van heupen en schouders ...
Welk merk heb jij gekozen? Veel keuze!