61 Reacties

4 jaar geleden

Heb je ook bloedingen ?

4 jaar geleden

Begonnen op deze manier ook je vorige miskramen? Zo lang je geen bloed ziet, zou ik me geen zorgen maken!

4 jaar geleden

Wat vervelend zeg! Herken je dit van de vorige keren? Succes zometeen en hoop dat alles goed is.

4 jaar geleden

Succes zometeen, ik hoop echt dat jouw gevoel er naast zit馃槝 zolang je geen bloedverlies hebt zou ik proberen om je niet al te druk te maken (krampen er kunnen gewoon bij een zwangerschap horen). Al snap ik ook dat je dat wel doet, gezien jouw verleden鈾ワ笍

4 jaar geleden

Succes zo! Laat even weten hoe het is gegaan

4 jaar geleden

Succes zo! Hoop dat je gevoel ernaast zit

4 jaar geleden

Succes bij je echo, hopelijk is het wat anders. 馃崁

4 jaar geleden

Gelukkig geen bloedverlies, maar dat had ik vorige keer ook niet. Pfff ben mezelf helemaal gek aan het maken nu. Bijna niet geslapen ook vannacht. Nu nog even de komende 2 uur door zien te komen

4 jaar geleden

Heel veel succes! Hopelijk is je gevoel verkeerd en valt het allemaal mee. Duim voor je!

4 jaar geleden

Wat vervelend! Heel veel succes bij je echo! Laat je even weten hoe het ging!?

4 jaar geleden

Hopelijk zit je gevoel er naast. Heel veel succes!

4 jaar geleden

Heel veel succes hopelijk zit er er naast en krijg je een mooie echo te zien

4 jaar geleden

Sterkte! Hopen dat het goed zit.

4 jaar geleden

Heel veel succes! 馃槝

4 jaar geleden

Heel veel succes, misschien toch spanning voor de echo? Kan je behoorlijke buikpijn van krijgen. 馃尲

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve berichtjes 馃槉 Buikpijn was denk ik niet van de spanning, voelde echt alsof iemand met een mes in mijn buik aan het steken was zo heftig. Nog een uurtje en dan is mijn vriend ook weer thuis en dan gaan we richting het UMC. Zit hier flink te duimen dat alles toch nog goed gaat komen. Ik zal straks nog even laten weten hoe het gegaan is.

4 jaar geleden

Hoi Debby, heel erg veel succes straks. Hopelijk zit je gevoel er naast... waarschijnlijk zie je straks gewoon een mooi kloppend hartje en een goede echo.

4 jaar geleden

Hopelijk is het de stress/spanning. Daar kan je flink buikpijn van krijgen. Of misschien darmkrampen? Hier hetzelfde.. ik heb sinds gisteravond ook veel buikpijn, maar ook steeds wat windjes. Hoop dat het m鈥檔 darmen zijn. Succes zometeen!

4 jaar geleden

Succes Meis 馃槝

4 jaar geleden

Heel veel succes voor dadelijk! 馃崁