61 Reacties

4 jaar geleden

Succes!

4 jaar geleden

Wat verschrikkelijk voor je! Ik heb ook twee miskramen gehad nu voor de derde keer zwanger. Ik weet heel goed dat kleinste dingen je al gek kunnen maken. Zou ook heel bang zijn als ik nu heel erg buikpijn kreeg. Gelukkig is de onzekerheid nog maar een uurtje, probeer rustig te blijven en jezelf te vertellen dat je niet weet wat het is. Want dat is ook zo. Ik duim voor je! En tree times is a charm toch? 鈽猴笍馃槝 Dat vertel ik igg mezelf heel vaak 馃槣

4 jaar geleden

Veel succes Debby! Komt goed馃巿

4 jaar geleden

Veel succ6 鉂わ笍 laat je even weten of alles goed is gegaan 馃懚

4 jaar geleden

Debbie, heftig verhaal. heel veel succes! ik ga voor je duimen dat alles goed is 馃崁

4 jaar geleden

Ik weet niet of het je misschien wat rust brengt. Maar ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben, en ik heb heel veel buikpijn. Ik heb blijkbaar PDS en die darmkrampen lijken heel veel op krampen in de baarmoeder. Misschien heb je ook gewoon last van je darmen. De dokter heeft mij in ieder geval kunnen zeggen dat alles in orde is. Ik duim voor馃崁

4 jaar geleden

Succes straks en hoop zo voor je dat je een hartje ziet kloppen 馃挋馃挀

4 jaar geleden

Spannend! Ik heb de eerste 6 weken ook onwijs veel krampen gehad moest soms echt gaan liggen.. ook bloedverlies gehad en nu sinds week 7 nergens meer last van en een super mooie echo gehad馃槉

4 jaar geleden

Succes zo bij de echo

4 jaar geleden

Ik ben wel heel benieuwd hoe het gegaan is, ik hoop dat het een mooie echo was!

4 jaar geleden

Duim mee meid !! Ken het gevoel 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Lotsoflove94

Ik weet niet of het je misschien wat rust brengt. Maar ik ben er gisteren a ...
Ik heb dus ook pds en door de zwangerschap moest ik met mijn medicatie stoppen. Sindsdien enorm veel buikpijn en misselijk. Lig veel op bed omdat ik behoorlijk futloos ben. Gister bij een verpleegkundige geweest. Ze heeft mijn buik gevoeld en inwendig onderzoek gehad maar verder alles was goed. Alleen enorm veel pijn door mijn darmen dus.

4 jaar geleden

Succes! Als het goed is ben je daar nu, wat een spannend moment. Ik duim ook mee!

4 jaar geleden

Reactie op Little miracle022022

Bedankt voor jullie lieve berichtjes 馃槉 Buikpijn was denk ik niet van de sp ...
Success!! Ben echt benieuwd we horen het graag van je!

4 jaar geleden

Heel veel succes! 馃尭

4 jaar geleden

Zojuist heel veel gehuild, maar van geluk馃榿馃榿 We hebben het hartje zien kloppen 馃槏馃槏 Wel 4 dagen minder ver dan we dachten maar alles zag er goed uit. Ons weekend kan niet meer stuk

4 jaar geleden

Reactie op Little miracle022022

Zojuist heel veel gehuild, maar van geluk馃榿馃榿 We hebben het hartje zien kl ...
Super leukkk!!! Fijne zwangerschap! Ik moet nog 2 weken wachten voor mij eerste echo ..

4 jaar geleden

Reactie op Little miracle022022

Zojuist heel veel gehuild, maar van geluk馃榿馃榿 We hebben het hartje zien kl ...
Wauw!! Goed om te horen!!馃グ

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Blij te horen dat het allemaal goed was.

4 jaar geleden

Reactie op Little miracle022022

Zojuist heel veel gehuild, maar van geluk馃榿馃榿 We hebben het hartje zien kl ...
Wat leuk!! Geniet van je zwangerschap 鉂わ笍 Wat een mooie moment! Ik ben maandag aan de beurt 馃槵