17 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Hul
Ik had eerst de kleine, nu overgestapt naar de grote variant. Ben wel heel ...
Dat is misschien ook een optie. Kruipt die daar niet over? Gaat jouw baby naar de opvang of elders soms haar dutjes doen?
Ik moet haar sleepyhead dus overal meenemen ook bij mijn ouders. Ze gaat pas in september naar de opvang maar ik vrees dat ze haar daar echt geen babynestje gaan leggen 馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Lita_Ella
Dat is misschien ook een optie. Kruipt die daar niet over? Gaat jouw baby n ...
Die past precies in de ledikant zeg maar dus daar kan je niet overheen kruipen als je snapt wat ik bedoel. Slapen doet ze elders of in de wagen of op schoot. Nooit bij iemand in bed of zo omdat ik bang ben dat ze er af rolt of kruipt.
5 jaar geleden
Misschien kun je het met een grote zachte knuffel proberen? Toen mijn dochter onrustig was legde ik nog wel eens zo'n happy horse konijn tegen haar hoofd (bovenkant) . En ze heeft een knuffel van flow Amsterdam met hartslag waar ze wild van is. Fedde en Kees laken kan trouwens ff tijd nodig hebben voor ze daar aan gewend is. Veel kindjes vinden het eerst vreselijk. Weet niet hoelang je het geprobeerd hebt, maar misschien nog ff volhouden? Beginnen met slapend wegleggen misschien, als dat lukt natuurlijk.
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Misschien kun je het met een grote zachte knuffel proberen? Toen mijn docht ...
Die knuffel met hartslag geef ik trouwens ook mee naar gastouder. Ze wilde daar heel lang niet in een bedje slapen alleen in de wagen (wss ook geborgenheid) .. dan heeft ze daar toch iets van thuis.
5 jaar geleden
Reactie op Lita_Ella
Dankjewel voor je tips. Ik ga de knuffels eens bestellen. Ik kende ze nog n ...
Ik las laatst dat ze een week proberen adviseert. Het schijnt dat je de eigenaresse heel goed kunt bereiken via WhatsApp of mail. Misschien heeft ze nog tips? Lijkt me overigens ook heel lastig hoor, om een week te proberen als ze alles bij elkaar huilt.
Veel succes! ik hoop dat jullie een oplossing vinden!
5 jaar geleden
Onze zoon sliep ook alleen in een baby nestje en kon zonder ook niet slapen. Wij hebben m wel weggedaan omdat ik het te gevaarlijk vond. Op de opvang gaan ze sowieso geen baby nestje gebruiken of bij je kindje leggen en zal je kleintje ook in een normaal bedje moeten slapen. Wat hier hielp was wel cold turkey overgaan maar dan een hydrofiele doek of knuffel tegen zijn hoofdje aan leggen zodat hij zich veilig voelt. S nachts haalde ik die weg als hij sliep. Heeft wel echt ruim een week geduurd voordat hij zonder nestje goed kon slapen het was echt ff doorbijten. Nu slaapt hij gewoon alleen met slaapzak je zonder knuffel of doek.
5 jaar geleden
Reactie op Lita_Ella
Dankjewel voor je advies! Ik ben vandaag begonnen, wish me luck. Ik ben al ...
Heel veel succes!! Het komt vast echt goed. Misschien niet vandaag of morgen maar hou vol.