102 Reacties

4 jaar geleden

Duplo stenen bouwen

4 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Duplo stenen bouwen
Die hebben we maar hij gooit ze gelijk weg en kijkr er niet meer na om.

4 jaar geleden

Reactie op Sharony

Die hebben we maar hij gooit ze gelijk weg en kijkr er niet meer na om.
En als je hem helpt een toren te maken en hoe je ze op elkaar moet zetten? Dat hielp hier om het interessant te maken.

4 jaar geleden

Reactie op AvS-24

En als je hem helpt een toren te maken en hoe je ze op elkaar moet zetten? ...
Dat doe ik ook, maar dan gaat hij rondjes om de tafel lopen zodat ik achter hem aan moet.🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sharony

Dat doe ik ook, maar dan gaat hij rondjes om de tafel lopen zodat ik achter ...
Dat spelletje is ook veel leuker, haha. Smartmax vind onze dochter ook leuk, de dieren in en uitelkaar halen en combineren vind ze prachtig.

4 jaar geleden

Ons zoontje zijn interesse ligt in, hoe dingen in elkaar passen en uit elkaar halen. En dingen ergens in doen en uithalen. (Herhalen) Waar hij nu echt zelf enige tijd mee vermaakt zijn: https://www.bol.com/nl/nl/p/smartmax-my-first-safari-animals-magnetisch-constructiespeelgoed/9200000055944523/?Referrer=&gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDUIyADl_5HGlnFOLPB43FzNFJK67yE-I3eEmFWtP1k0cEx1T9_7M1TxoCgS8QAvD_BwE Deze zitten bij ons in een bak, en soms is het ook letterlijk alleen alles in de bak doen, gooit hij bak om en begint weer opnieuw. Andere keer doet hij kijken hoe dingen passen. Of hoe magneet werkt. Soms lijkt hij het t echt te herkennen als dieren. Of stopt t in zn mond. https://www.bol.com/nl/nl/p/chicco-2-in-1-dierenhuisje-vormenstoof/9200000110071291/ Deze staat nu zonder sleutelbos en met de zijdeurtjes opslot. De bovenklep(het dak) kan open. En hij stopt er van alles in en haalt het er weer uit. En verplaatst heel dat ding door de woonkamer. Soms gebruikt hij de figuur stoof en andere keer niet. https://www.babyentiener.nl/little-dutch-stapelblokken-dierentuin.html?channable=02740269640038323836ea Deze stappelen we soms met hem en soms hij alleen. Het omgooien vind hij leuk! Ook het opnieuw in elkaar passen doet hij vaak. Kijken hoe dingen passen. En uit elkaar halen. Dit soms ook gecombineerd met ander speelgoed.

4 jaar geleden

Reactie op Mamarita

Ons zoontje zijn interesse ligt in, hoe dingen in elkaar passen en uit elk ...
Ooh wat leuk! Ik ken veel van v-tech en dat laat hij allemaal links liggen. Ik ga kijken als hij dit interessant vind. Heel erg bedankt.

4 jaar geleden

De kassa van Fisher Price vind mijn zoontje leuk, maar verder vooral de koffer met allemaal.rommelspulletjes erin, het is ook nog niet echt 'spelen'..

4 jaar geleden

Nopper is hier een hit

4 jaar geleden

Reactie op Babyiswelkom

Nopper is hier een hit
Oh cool bestaat die nog?! Ga m’n moeder vragen in het magazijn te duiken hihi

4 jaar geleden

Alles de wasmand in en weer eruit, Spelen met de koelkastmagneetjes, eraf en weer erop🤣 En met een balletje rollen en gooien. Kei hard natuurlijk. Auto’s door de kamer rijden zo hard mogelijk en dr achteraan en weer opnieuw. Alles uit zn kist gooien. Wou met hem een puzzeltje maken, zo’n hele simpele, dit resulteerde in alles gooien. We zitten in de gooi fase denk ik 😵‍💫

4 jaar geleden

Oh cool bestaat die nog?! Ga m’n moeder vragen in het magazijn te duiken hi ...
Ja bestaan nog, Josh gebruikt ze om z'n tanden te poetsen en haren te kammen🤣

4 jaar geleden

Ach me t lege flessen, oude afstandsbediening, Pannen 😎

4 jaar geleden

Oh cool bestaat die nog?! Ga m’n moeder vragen in het magazijn te duiken hi ...
Laatst ook nog een zak van de weggeef afgehaald

4 jaar geleden

Mijn zoon is helemaal gek op duplo, een keukentje en toet toet auto's. Vooral zijn politie toren waar de auto's vanaf kunnen vindt hij leuk. Verder gooit hij het liefst met alles 🤣

4 jaar geleden

Grote hit, ballenbak hihi Gisteren via een weggeefhoek opgehaald, Josh heeft geholpen met schoonmaken en nou ballen in en uit

4 jaar geleden

Onze dochter speelt eigenlijk nog niet echt is meer alles leeghalen door de kamer gooien alles er weer in bij voorkeur uit kasten van ons die niet mogen. Verder vooral heel veel herrie maken hele dagen rennen klimmen en slopen

4 jaar geleden

Reactie op Kim485

Mijn zoon is helemaal gek op duplo, een keukentje en toet toet auto's. Vo ...
Blijft de toren in elkaar staan gezien ze nog niet zo gecontroleerd bewegen tijdens 't spelen? Als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Duplo is bij ons echt een hit! Hij kan daar ook echt al hele torens mee bouwen. Verder heeft hij stapelringen die hij de hele tijd laat ronddraaien (onderzetters ook erg leuk om rond te draaien trouwens) en stapelblokken. Al moet ik zeggen dat hij de keukenkastjes helemaal heeft ontdekt en daar de hele tijd alles uit aan het halen is… En gooien, met alles gooien, daarom hebben we het houten speelgoed maar even opgeborgen voor we de ramen moeten vervangen.

4 jaar geleden

Hier kan ze inmiddels legpuzzels zelf leggen! Dat vind ze erg leuk. En servies met theepot en picknickmand met houten eten er in is ze nu veel druk mee. En heeeeel veel boekjes