49 Reacties

5 jaar geleden

Speelkleed van Playgro! 100 x 150 cm. Uitwasbaar en binnen en buiten te gebruiken. Lekker dik ook. Ik koop ze via marktplaats normaal voor 10 a 15 euro. Gezien ze uitwasbaar zijn.. Normaal nieuw zo'n 50 euro. Ik heb er drie thuis, een voor binnen, een voor buiten en een voor mee op bezoek.

5 jaar geleden

Wij hebben die gymmat van de IKEA. Wel smal, maar ik ga er waarschijnlijk nog eentje kopen en dan aan elkaar maken met klittenband of tape. Ideaal, lekker dik, op te vouwen en schuift niet zo als een kleed.

5 jaar geleden

Goeie vraag! Zou ik ook wel willen weten en idd: 1 die mooi bij het interieur staat. Dus niet alle felle kleuren van de regenboog 🙈 Ik google net op gymmat Ikea, en toen zag ik ook deze via Amazon: https://www.amazon.nl/Loartee-Tapijten-Kruipmat-Kwekerij-Kinderen/dp/B07K462L5M/ref=asc_df_B07K462L5M/

5 jaar geleden

Ik heb van die speeltegels die je in elkaar kan zetten met een panterprint 😂🙈 had ik al bij mn 1e gekocht.. geen idee waar vandaan.

5 jaar geleden

Deze! Heb je in meerdere varianten met dieren. Via Wish

5 jaar geleden

Reactie op Mbh92

Is 1.95/1.45 dus lekker groot

5 jaar geleden

Ik heb een Toddle kind, echt prachtig en zoonlief rolt er heerlijk op 😊

5 jaar geleden

Ik heb dit mickey matje van de kruidvat voor 7 euro ! Heel handig inklapbaar!

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Ik heb van die speeltegels die je in elkaar kan zetten met een panterprint ...
Ik zie ook allemaal leuke playgym kleden maar die hebben we naruurlijk ook 🤪

5 jaar geleden

Ik heb een grote van ikea! Ik leg babe erop met wat speeltjes en dat gaat prima. L

5 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Ik heb een Toddle kind, echt prachtig en zoonlief rolt er heerlijk op 😊
Mooie poes! 😍

5 jaar geleden

Wij hebben deze gehaald, maar uiteindelijk een enkele keer gebruikt doordat de kleine verborgen reflex heeft en liever niet onder wilt liggen. Nieuwprijs is nog steeds €100 en wij willen het voor €50 verkopen. Mocht iemand interesse in hebben, dan hoor ik het graag!

5 jaar geleden

Ik heb een grijze kliktegel foam mat. Gewoon effen dus die hoef ik niet continu op te ruimen want staat prima hier op onze grijze gietvloer

5 jaar geleden

Reactie op IrmaG

Goeie vraag! Zou ik ook wel willen weten en idd: 1 die mooi bij het interie ...
Die is ook leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Mbh92

Is 1.95/1.45 dus lekker groot
Dat duurt qua levering toch?

5 jaar geleden

Reactie op Mbh92

Lang qua levering bedoelde ik

5 jaar geleden

Bekijk Love by Lily - Vloerkleed kinderkamer - zacht speelkleed - Konijn - 150x200 op: https://www.bol.com/nl/p/love-by-lily-vloerkleed-kinderkamer-zacht-speelkleed-konijn-150x200/9200000107109989?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze is echt perfect, verschillende soorten! En dik genoeg als ze een keer wat harder terecht komen🤗

5 jaar geleden

Ik heb deze van de ikea

5 jaar geleden

Reactie op tmeeer

Bekijk Love by Lily - Vloerkleed kinderkamer - zacht speelkleed - Konijn - ...
Kan je die ook makkelijk opbergen?