9 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben precies deze, maar dan aan de linkerkant nog een Wiebelbrug en klimrek erbij. Daar toen onze dochter nu natuurlijk nog niks mee, maar het speelhuis bovenop en de glijbaan vind ze erg leuk! En de zandbak is favoriet!!
4 jaar geleden
Kunnen jullie kindjes al zo goed klimmen? Waarop dan bijvoorbeeld? Vind ons kereltje soms niet zo super soepel overkomen 😅
4 jaar geleden
Super mooi klimtoestel die had ik ook bekeken maar wij hebben alles los gedaan om niet één deel van de tuin helemaal kwijt te zijn maar dat komt door de indeling van onze tuin dus persoonlijk.
Vind verder zelf een deksel op de zandbak wel erg fijn ivm katten (poep 😏)
De reden dat ik dit klimtoestel erg leuk vond is dat het alles heeft wat naar mijn idee leuk is! Glijbaan, zandbak, 2 schommels (kunt 1 dan misschien vervangen door van die ringen of een babyschommel indien er een 2e komt) klimknoppen en speelhuisje, super leuk!!
Ohja en als je denkt binnen nu en enkele jaren te verhuizen zou ik het ook nog niet doen denk ik.
4 jaar geleden
Kunnen jullie kindjes al zo goed klimmen? Waarop dan bijvoorbeeld? Vind ons ...
Ons zoontje klimt op de trap (ook van de trap af), bijvoorbeeld in huis of op glijbanen. In speeltuinen wil hij ook op schuine/gebogen klimwanden klimmen. Hij klimt op de bank. Eigenlijk overal waar hij mogelijkheden ziet.. 🫣
4 jaar geleden
Reactie op WvVP
Hoezo niet helemaal afgesloten?
Een zandbak mag vanwege de lucht die nodig is voor de natuurlijke reiniging van zand niet helemaal luchtdicht afgedekt worden. Ook als het zand bijvoorbeeld wat vochtig is en je doet er een zeil of deksel op dat volledig afsluit, droogt het zand niet en kan er bijvoorbeeld schimmel in de zandbak ontstaan. De GGD controleert bijvoorbeeld ook bij scholen, BSO en kinderdagverblijven op de aanwezigheid van een zandbaknet en niet op volledige afsluiting. Een houten deksel bijvoorbeeld sluit nooit volledig af, omdat er openingen zijn tussen het hout dat zorgt voor “gezond” zand. Zo is het mij altijd verteld en geleerd en vond het ook wel logisch.
4 jaar geleden
Reactie op EP09
Een zandbak mag vanwege de lucht die nodig is voor de natuurlijke reiniging ...
Ahhh... zo. Helder! Als kind vond ik het altijd maar stom dat er spinnen, slakken en torretjes door de openingen in de zandbak kwamen, en droomde ik van een hermetisch afgesloten zandbak 😆