4 Reacties

3 maanden geleden

Ik zag hier enorm tegen op ons zoontje had alleen in bed nog zijn speen. Zijn van de een op de andere dag gestopt. Verteld dat hij te groot word voor de speen en dat het niet goed is voor zijn tandjes. Het is mij heel erg mee gevallen hij heeft twee dagen 10 min gehuild voor het slapen (breekt wel je hard dan hoor) maar daarna ging het goed ! Nu al 6 maanden zonder speen hij vraagt er nooit meer naar. Ik had eigenlijk niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan.

3 maanden geleden

We hebben de speen opgestuurd naar de Sint. Hij kreeg er gelijk een knuffel voor terug (vtech snoozy) als cadeau dat hij zelf had uitgezocht en daar mocht hij dezelfde avond mee slapen. Was even moeilijk, hem geholpen om in slaap te vallen.

2 maanden geleden

Ik keek er enorm tegenop, dacht echt dat het nooit zou lukken, maar het ging echt prima. Eerst een tijdje voorbereiden ‘je bent te oud, speentjes zijn voor baby’s’ etc en toen gestopt. Was 1 dag lastig, maar daarna prima. Wat hier goed hielp was dat er pas een neefje geboren was dus de speen ging naar de baby. Mocht ze zelf in een doosje doen en mooi versieren enzo.

2 maanden geleden

Hier was de speen kwijt en toen gaf ik hem geen nieuwe meer. Eerste nacht was pittig maar daarna steeds beter. Helaas heeft hij nu een fase waarop hij die van mijn jongste zoon pakt dus het lijkt wel alsof ik opnieuw moet beginnen