11 Reacties

5 jaar geleden

Ja, hier precies hetzelfde! Ik weet ook niet of het door de tandjes komt of een sprongetje...

5 jaar geleden

Reactie op K23CC

Ja, hier precies hetzelfde! Ik weet ook niet of het door de tandjes komt of ...
Zou jouw kindje qua tijd ook in de sprong moeten zitten? Onze dame is nu 24 weken.

5 jaar geleden

Je kunt altijd een zetpil geven als je denkt dat het van de tanden komt. Of de tandengel. Als ik vermoed dat hij huilend wakker wordt van de tanden masseer ik tandengel op zn doorkomende tandjes en daarna slaapt hij verder.. of met zetpil. Werkt dit niet is het waars een sprong?

5 jaar geleden

Hier ook sprong 5 en alles is drama. 4-6 keer wakker per nacht, jengelen overdag, helemaal niet vrolijk.. ik tel af tot dit weer voorbij is 😅 Geen tips helaas, behalve naar de kinderopvang brengen 😉

5 jaar geleden

Het kan door een sprong komen inderdaad of misschien de ‘slaapregressie/progressie’. Misschien ook beginnende tandjes? Ik merk dat ons zoontje juist slechter slaapt/moeilijker is NA de sprongen. Ik heb het idee dat hij dan juist alle nieuwe vaardigheden moet verwerken of iets in die richting. We hebben tijdens de sprong meestal een heel gezellig ventje en na de sprong is hij aanhankelijk en slaapt hij slechter. Je ziet dan wel dat hij opeens allemaal nieuwe dingen doet. Nou moet ik wel erbij zeggen dat hij al sinds december elke nacht om 5 wakker wordt en dan is het tot 6 een beetje hannesen en dan valt hij weer in slaap😅. Niet ideaal, want hij krijgt normaliter om 6:30 eerste fles.

5 jaar geleden

Hier echt precies hetzelfde verhaal alleen is onze dochter nog maar 21 weken..

5 jaar geleden

Reactie op EP09

Hier echt precies hetzelfde verhaal alleen is onze dochter nog maar 21 weke ...
Yup hier ook 21 weken, vaker wakker worden in de nacht en moeilijker in slaap vallen daarna, terwijl toen ze midden in sprong 4 zat het lijkt wel minder was

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Je kunt altijd een zetpil geven als je denkt dat het van de tanden komt. Of ...
Ooooh zal wel door slaaptekort komen, maar ik dacht alleen maar ; wie of wat is de tand-engel? 🤣🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Linn_J

Ooooh zal wel door slaaptekort komen, maar ik dacht alleen maar ; wie of wa ...
Hahaha

5 jaar geleden

Onze dochter slaapt in de nacht echt dramatisch. Ook sprong 5, nog geen doorkomende tandjes. Wachten tot het weer voorbij is... en idd naar het kdv brengen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Linn_J

Ooooh zal wel door slaaptekort komen, maar ik dacht alleen maar ; wie of wa ...
🤣🤣