50 Reacties

4 jaar geleden

Had ik ook, duurde 1,5/2 weken toen was het over. VK zei dat het nog de innesteling kon zijn. Of banden pijn. Bij twijfel kun je altijd even naar je verloskundige bellen.

4 jaar geleden

Heb ik ook last van. Inmidels 7 weken en nog steeds steekjes links en recht. Schijnt er bij te horen🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook! Hier 6+6.

4 jaar geleden

Dat heet ook wel bandenpijn.

4 jaar geleden

Ben nu 8 weken maar heb er sinds mijn ovulatieweek al last van. Wordt wel wat minder inmiddels.

4 jaar geleden

Fijn zo snel zoveel reacties! Dan zal het vast die bandenpijn zijn. Pff ik tel de dagen af naar m'n echo, niks aan deze onzekerheid.

4 jaar geleden

Idd zoals de andere zeggen bandenpijn. Heb ik ook. Plus ik tel ook af... pff

4 jaar geleden

Yes heb ik ook. Zeker bij hoesten niezen of te snelle bewegingen. Vind het soms ook eng. Blij als de eerst echo is geweest en dan nog maar 4 weken af tellen

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Het is bandenpijn. Ook kan er een zeurend gevoel bij komen kijken. Veel vrouwen hebben er last van. De één meer dan de ander. Ik sta soms krom van de pijn. Bandenpijn komt omdat er aan de banden van de baarmoeder getrokken en geduwd wordt doordat je baarmoeder groeit en alles in je buik ruimte moet maken.

4 jaar geleden

Heb hier ook last van, vandaag meer dan eerst en vooral bij bewegingen. Ik ben vandaag precies 7 weken. Was ook al aan het zoeken wat het kon zijn en kwam ook op bandenpijn uit. Toch nu wel erg opgelucht dat er meer zijn die dit hebben. Alles is toch nieuw en maakt je soms best zorgen.

4 jaar geleden

Het kan idd bandenpijn zijn maar kan ook van je darmen komen. Iig dat is bij mij dus af en toe het geval.

4 jaar geleden

Heb dat ook precies zo gehad .. tussen de 4 en 5 weken..ik schrok zo erg.. dacht echt dit gaat mis nu.... het bleef echt een kwartier tot 20 min aanhouden.. en best intens ook.. daarna niet gehad en ben nu 6.1..hoop dat alles goed is gegaan.. over 2 weken pas 1e echo.

4 jaar geleden

Stekende eierstokken? Ik mis iets, how on earth kom je daarmee in contact dan?😂

4 jaar geleden

Ik had het gisteren ook. Hele felle steken achter elkaar en hield 20 min aan. Schrok er ook erg van. Maar een vriendin met kinderen vertelde inderdaad dat het erbij hoort. Maar pff dacht echt even dat het mis ging..

4 jaar geleden

Reactie op Chriswes

Ik had het gisteren ook. Hele felle steken achter elkaar en hield 20 min aa ...
Ooh dit is geruststellend te lezen had het precies zo..ook zo rond de 5 weken?

4 jaar geleden

Heb het nu nog erger sinds vanochtend erg vroeg tot nu dus al aantal uren. Constanste stekende pijn echt op de lies denk boven het schaambot. VK belt zo terug. Kan niks zijn zegt ze maar ook dat het vruchtje toch op de verkeerde plek zit. Ben heel bang nu en emo. Hoop zo dat het goed zit

4 jaar geleden

Reactie op Iris-v

Had ik ook, duurde 1,5/2 weken toen was het over. VK zei dat het nog de inn ...
Hoe ver was je toen?

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Heb het nu nog erger sinds vanochtend erg vroeg tot nu dus al aantal uren. ...
Ze zal je uitnodigen voor een vroege echo. Wellicht wel goed, beter dan deze onzekerheid!

4 jaar geleden

Ze zal je uitnodigen voor een vroege echo. Wellicht wel goed, beter dan dez ...
Idd. Mag nu direct naar een ziekenhuis voor echo. Hou jullie op de hoogte

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Idd. Mag nu direct naar een ziekenhuis voor echo. Hou jullie op de hoogte
Spannend! Heel veel succes. Hoop dat alles goed is en de pijn snel minder wordt.