50 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Idd. Mag nu direct naar een ziekenhuis voor echo. Hou jullie op de hoogte
Ok fijn. Laat je het weten straks?? 🍀🍀🍀❤️❤️❤️

4 jaar geleden

Ok fijn. Laat je het weten straks?? 🍀🍀🍀❤️❤️❤️
Doe ik!

4 jaar geleden

Het zit op de goede plek en hij zag het begin van een embryo! Nog te vroeg voor hartactiviteit. Hij verwacht dat er woensdag wel meer te zien is! Dan heb ik een echo staan. Pff opluchting

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Het zit op de goede plek en hij zag het begin van een embryo! Nog te vroeg ...
Wat fijn zeg! Wat een opluchting. Komt het vaker voor dat iemand zoveel last van een stekende pijn kan hebben? Het is toch bij elk persoon allemaal weer anders. Rustig aan!

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Idd. Mag nu direct naar een ziekenhuis voor echo. Hou jullie op de hoogte
Hoop op goed nieuws voor je, laat je straks weten hoe de echo was?

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Vooral snachts zeurende pijn in mijn onderbuik en steken aan de rechter kant. 1 x snachts naar de spoedeisende hulp gemoeten zo erg was de pijn. Ik kon het gewoon niet meer aan. Geen buiten baarmoederlijke zwangerschap gelukkig. Maar bij mij zegt de gynacoloog dat bandenpijn niet zo intens kan zijn dat je niet meer kunt lopen.. Wat was bij jou nu de oorzaak? Ik moet nu het weekend afwachten en kijken of het vaker gebeurd. Ik neem ook van die zakjes om de stoelgang te bevorderen omdat ik vanaf begin weem 5 verstopt was. Ben nu 6w2d.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Het zit op de goede plek en hij zag het begin van een embryo! Nog te vroeg ...
Zo blij voor je!! 💜

4 jaar geleden

Reactie op JodyvanGils

Ik heb precies hetzelfde. Vooral snachts zeurende pijn in mijn onderbuik en ...
Wat vervelend en echt heftig naar spoedeisende hulp. Wat een naar gevoel he die steken? Bij mij zou het kunnen komen door dat ik gister een hele fysieke dag had op werk (lichamelijke training). Maar je weet het nooit zeker zei hij. Zelf geen last van stoelgang. Ik hoop zo dat ze woensdag al een kloppend hartje kunnen zien! Ga het ook even veel rustiger aan doen.

4 jaar geleden

Reactie op simone33

Hoop op goed nieuws voor je, laat je straks weten hoe de echo was?
Doe ik woensdagavond! :)

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Wat fijn zeg! Wat een opluchting. Komt het vaker voor dat iemand zoveel las ...
Doe ik. Lief dat jullie zo meeleven. Echt blij dat ik hier even m’n hart kan luchten!

4 jaar geleden

Ik heb wel last van steken in het midden onderin. Al een keer naar de gynaecoloog geweest en naar de huisarts die me doorstuurde naar de spoedeisende hulp. Heb ook een combi met buikgriep dus al met al niet erg lekker.

4 jaar geleden

Reactie op Linda L

Ik heb wel last van steken in het midden onderin. Al een keer naar de gynae ...
😔 wat zei de gyn? Hoeveel weken ben jij?

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Doe ik. Lief dat jullie zo meeleven. Echt blij dat ik hier even m’n hart ka ...
Tuurlijk! Hoe gaat het nu met jou?

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Tuurlijk! Hoe gaat het nu met jou?
Wereld van verschil met gister gelukkig. Hoef er geen kruik meer op, voel het nog wel maar veel lichter. Ben een stuk geruster gelukkig en zo blij dat ik het iig op de juiste plek zit. Hoe voel jij je? :)

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ik heb het (6+1) ook paar keer gehad. Je schrikt je dood. Als het echt pijn doet, zeker huisarts raadplegen. Hopelijk is er niets aan de hand! Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Wereld van verschil met gister gelukkig. Hoef er geen kruik meer op, voel h ...
Fijn dat het weer een stuk beter gaat. En zeker een hele geruststelling dat het op de juiste plek zit. Hopelijk hoor je volgende week een heel mooi hartje kloppen. Met mij gaat het redelijk. Ik moet zeggen dat ik endometriose heb en alleen door ivf zwanger kan raken. Ik was enkele weken geleden bang dat het weer een mislukte poging was door de erge pijn van de endometriose en hormonen. Tot mijn verbazing bleek ik zwanger te zijn😊 nu was de pijn ergens voor. Het eerste trimester zit ik ook nog aan de hormonen die de endometriose wat aanwakkert. Laatste weken voel ik mij gelukkig al iets beter en is het vol te houden. En wat nieuwe kwaaltjes van de zwangerschap en alles is nieuw en spannend. Gisteren had ik wat bruine afscheiding waar ik toch ook even van schrok, maar ook dit schijnt vaak voor te komen en normaal te zijn gelukkig. Volgende week woensdag heb ik ook de eerste echo. Heel erg spannend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

😔 wat zei de gyn? Hoeveel weken ben jij?
Ik heb toen een echo gehad en alles zag er goed uit en hij zag een hartje kloppen. Begin deze week mag ik nog een keer terugkomen dus gerustgesteld en nog een extra check. Zeker even bij je verloskundige aankloppen als je je zorgen maakt!

4 jaar geleden

Reactie op Linda L

Ik heb toen een echo gehad en alles zag er goed uit en hij zag een hartje k ...
Ik dacht zelf 7 weken afgelopen maandag. De gynaecoloog zei echter 6 weken. Ik had een wat lange cyclus dus rond die koers. 7 of 8 weken aanstaande maandag.

4 jaar geleden

Ik heb op dit moment enorme steek in mijn recht zij. Iemand hier ervaringen mee? Nu 6 weken zwanger en vind het allemaal nog heel spannend. Ben bang dat er iets fout gaat

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Fijn dat het weer een stuk beter gaat. En zeker een hele geruststelling dat ...
Wat een mooie verrassing zeker als je het niet verwacht. Mijn zus heeft endometriose dus weet wat het is :( Hopelijk is de pijn snel helemaal verdwenen en kan helemaal gaan genieten van het zwanger zijn. Snap dat je schrok vd bruine afscheiding maar gelukkig was het niet helderrood. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Wat leuk allebei woensdag de echo! Hoe laat heb jij hem? Ik 16:45 pas.