50 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op stephanieTammick

Ik heb op dit moment enorme steek in mijn recht zij. Iemand hier ervaringen ...
Precies dit heb ik ook. Daarom vrijdag vk gebelt en ik mag nu een weekje eerder komen voor eerste echo. Ook omdat mijn buik al zo gegroeid is

4 jaar geleden

Reactie op Heuveltje91

Precies dit heb ik ook. Daarom vrijdag vk gebelt en ik mag nu een weekje ee ...
Heb ik ook gehad met 5w..6w..7w..heb steeds mn buikomvang opgemeten. Het fluctueert nog steeds. Het heeft de eerste weken vooral te maken met je darmen, daarom heet het 'darmenbuik'. Obstipatie, lucht...De baarmoeder zet uit én alle andere organen worden opnieuw 'gerangschikt'. Bijna alles dames hebben hier last van. No worries 😉

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Wat een mooie verrassing zeker als je het niet verwacht. Mijn zus heeft end ...
Ja dat was zeker een hele mooie verrassing😊 je hoort het toch best om je heen. Er zijn ook nog genoeg mensen die deze ziekte helemaal niet kennen, ik zelf eerst ook niet. Hoop ook dat na het eerste trimester het een stuk beter zal gaan. Probeer daar zo positief mogelijk in te zijn. Ja erg spannend de eerste echo. Wij hebben de echo om 14.00 uur.

4 jaar geleden

Reactie op Heuveltje91

Precies dit heb ik ook. Daarom vrijdag vk gebelt en ik mag nu een weekje ee ...
Hoeveel weken ben je nu?

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Ja dat was zeker een hele mooie verrassing😊 je hoort het toch best om je h ...
Leuk zal 14:00 aan je denken 🍀

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Leuk zal 14:00 aan je denken 🍀
Lief😊 dank je wel. Ik zal ook aan jou denken om 16.45🍀 Laten we hopen dat wij woensdag beide een positieve echo uitslag hebben.

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Lief😊 dank je wel. Ik zal ook aan jou denken om 16.45🍀 Laten we hopen dat ...
Idd 💗😊!

4 jaar geleden

Reactie op stephanieTammick

Hoeveel weken ben je nu?
Volgens de "berekeningen" 6 + 5 dagen, maar omdat ik zoveel ben aangekomen en echt een duidelijk buikje heb mag ik eerder komen. Aanstaande donderdag 16.30 vind het super spannend 😇

4 jaar geleden

Reactie op E lin

Lief😊 dank je wel. Ik zal ook aan jou denken om 16.45🍀 Laten we hopen dat ...
Al nieuws? 🍀💗 Wij zagen een kloppend hartje 😊 en ik ben waarsc 6+3 voor zover ze het nu kunnen zeggen. Mag 4 maart voor de termijnecho!

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Al nieuws? 🍀💗 Wij zagen een kloppend hartje 😊 en ik ben waarsc 6+3 voor ...
Super fijn! Mooi nieuws🤗 erg spannend allemaal he. Wij hebben ook een mooi kloppend hartje gezien met 152 slagen per minuut. Ongelooflijk en prachtig om te zien. Met de meting leek het bij ons op 7+4 te zitten, maar de kleine lag niet helemaal gunstig. We moeten door ivf gewoon uit gaan van 7+6. Op 27 februari hebben wij de volgende echo😍