25 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op LisaFSM
Ja kan mijn dochtertje al heel goed op de Micro Mini van haar zus, met LED ...
Ah cool! Kan ze ook al op een 2 wielig loopfietsje? Of staat dat echt los van elkaar?
4 jaar geleden
Onze dochter heeft pas geoefend op de step van haar neefje. Dat is zo een met drie wieltjes en is van de decathlon
4 jaar geleden
Op de Micro mini (inklapbaar, handig!) kan onze dochter al voorruit. 20 maanden is ze nu. Doordat ze tegen het stuurtje leunt, gaat het stepje al een beetje.
4 jaar geleden
Vonden jullie 100 euro voor een step niet erg duur voor de mensen met een micro step mini? Twijfel erg of het z’n geld waard is 😅 Op marktplaats zijn er veel al beschadigd dat vind ik ook zonde haha en dan betaal je tweedehands het zelfde als nieuw bij Decathlon. Dus twijfel erg haha.
4 jaar geleden
Wil iemand eens meten hoe hoog het stuur van de step staat? Heb een andere leuke gezien naar dat stuur kan minder laag. Van Globber..
4 jaar geleden
Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Rose hebben wij. Gekregen voor haar eerste verjaardag. Ze kon daar eerst op zitten en sinds ze een naar en 4 maanden is kan ze zelf steppen echt vol gas ik sta doodsangsten uit als ze een heuvel afgaat want ze gaat zo hard dat ik haar rennend niet bij kan houden. Goed spul die step en ze vindt het echt geweldig doet niet onder voor een kind van 4 als je ziet hoe ze gaat.
4 jaar geleden
Zijn het vooral meiden die steppen eigenlijk? Snap dat dit niet geslachtsgebonden is en eigenlijk überhaupt niks van speelgoed echt voor jongens of voor meiden is maar ik vond het zelf een erg leuk idee een step maar vraag me nu ik dit lees toch af of ons kindje daar wel subtiel genoeg voor is 🙈 Hij is op dit moment meer van het crossen op z’n auto en tegen dingen aanbotsen.
4 jaar geleden
Reactie op simone33
Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Rose hebben wij. Gekregen voor haar eerste ...
Als ik dit lees denk ik een step is niks voor ons 🙈🙊😅😅
4 jaar geleden
Zijn het vooral meiden die steppen eigenlijk? Snap dat dit niet geslachtsge ...
Ons neefje vind steppen wel super leuk. Maar haar zus doet het ook, misschien is dat het ook.
4 jaar geleden
Wij hebben ook een scoot & ride (gekregen voor zijn 1e verjaardag) en hij vindt het geweldig.
Is hij er handig mee? Ja!
Is hij ook een ongeleid projectiel? Zeker weten!
We hebben een tuin met een betonnen trap naar beneden en hij wilde daar laatst van af rijden. Gelukkig hebben we als ouders inmiddels ninja zintuigen 😅.
Maar al met al een heel leuk ding en fijn dat je het op 2 manieren kunt gebruiken. Wieltjes zijn ook ‘zacht’ dus het is niet zo hobbelig als je op klinkers gaat steppen/fietsen
4 jaar geleden
Het is deze geworden, kijk wel even of hij enthousiast is anders gaat de step terug. Hij vindt iets leuk of niet, weinig er tussen 🤭

4 jaar geleden
Reactie op LisaFSM
Ja ze kan ook op de Trybike :-) Van drie wielen naar twee wielen gegaan, ga ...
Oh wow wat knap zeg! Hier wil hij dat niet eens proberen 😅