13 Reacties

5 jaar geleden

Hi, ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar een vrouw van het consultatiebureau heeft mij eens vertelt dat spruw ook in de darmen van je kindje kan gaan zitten en dat je kindje dan veel last van borrelbuikjes, scheetjes en rotte eieren lucht kane krijgen. Dit is dan meestal het geval uiteraard bij kindjes die spruw hadden maar er geen last leken te hebben waardoor het onbehandeld was, dan trekt het als het waren naar binnen. Ook als het toch wat te snel is gestopt met de behandeling dat alles lijkt alsof het weg is, kan het doorwakkeren. Ik weet uiteraard niet in hoe verre dit klopt, maar wie weet iets om te bedenken of het zou kunnen.

5 jaar geleden

Zouden ook een doorkomend tandje kunnen zijn? Kan je voelen of zien. Mijn 1e zoontje ging enorm stinken als er een tandje kwam.

5 jaar geleden

Reactie op Steph01

Zouden ook een doorkomend tandje kunnen zijn? Kan je voelen of zien. Mijn 1 ...
Bij mijn dochtertje van 4,5 mnd is dit dus het geval. Stinky luiers opeens. Ze heeft ook erg rode wangetjes en kwijlt enorm.

5 jaar geleden

Ik weet niet of de voeding iets mee te maken heeft maar mijn zoon kan ook enorm stinken net al zijn vader misschien genetische bepaald😜😀

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Hi, ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar een vrouw van het consultatiebu ...
Was hier ook het geval. Hele hardnekkige spruw gehad.. zitten nu aan de vierde kuur en aan probiotica van de darmen en zijn er eindelijk bijna vanaf...

5 jaar geleden

Bij mijn dochtertje van 4,5 mnd is dit dus het geval. Stinky luiers opeens. ...
Dit lijkt me bij jou dan dat er tandjes aan zitten te komen. 😄

5 jaar geleden

Onze dochter is ook al vanaf t begin erg stinky haha. Ook laat ze veel scheetjes wij zij nu begonnen met hapjes en merk wel dat ze daar met haar darmen wat op reageerd. Wij gebruiken nu cinababy van vsm voor de lucht en merken echt dat ze daar baat bij heeft

5 jaar geleden

Mijn dochter had dat ook, bleek ze een koemelkallergie te hebben. Veel darmpkrampjes, stinkende ontlasting en scheten, soms wat overgeven en soms wat huiduitslag. Je kan een weekje stoppen met melkproducten te nemen. Als er verbetering in zit dan weet je dat dat het is.

5 jaar geleden

Bij ons is dit ook het geval sommige dagen echt hele stinkende pampers ! Ook soms onrustig erbij veel kwijlen en snel roodheid aan de poep 😅

5 jaar geleden

Hmm ja hij heeft het niet vanaf het begin, het is echt iets van de laatste tijd. Tandjes zouden het kunnen zijn. Maar ik denk al 2 weken dat hij tandjes krijgt en ik zie nog niks. Spruw zie ik niet in z’n mond. Kan hij dat hebben zonder dat hij er last van heeft of dat je het ziet?

5 jaar geleden

Hmm ja hij heeft het niet vanaf het begin, het is echt iets van de laatste ...
Soms kan het gewoon inwendige druk zijn

VRIEND

5 jaar geleden

Geen idee maar die van ons kan soms ook behoorlijk stinken. Ze is verder even happy, dus ik maak me er niet zo'n zorgen over.

5 jaar geleden

Welke voeding krijgt je zoontje? Toen ik met mijn dochter was overgestapt op nutrilon omneo had ze hier ook last van. Helaas ook allergische reactie. Nu Hero comfort