10 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook de stokke xplory v6. En mijn dochter is ook bijna 12 weken. Eerst zette ik nog een bedkruik dr in bij haar voetjes zodat ze warm in lag. Maar merkte vorige keer ook dat het niet samen meer er in past. Dus nu doe ik het zonder maar precies het zelfde wat je zegt ze past er bijna niet meer in, en mag dus nog niet zitten 🙄 geen idee hoe we het moeten doen, ik lees mee 😅
5 jaar geleden
Ik heb niet de zelfde kinderwagen, maar bij mijn andere zoontje die dus ook met 3 maanden niet meer in de reiswieg paste het zelfde probleem. Ik heb toen een andere kinderwagen gekocht met een harde plastic rugleuning aan de achterkant en zo ver mogelijk plat gelegd om zo toch genoeg steun te hebben in de rug
5 jaar geleden
advies, hoe naar t ook is, maar zoek een andere kinderwagen. kindjes onder de 6mnd wordt het niet aangeraden om al een in een buggy te laten zitten. dit ivm de ontwikkeling van de kleine. ze zijn er nog niet aan toe om al geverticaliseerd te worden hoe leuk het er mogelijk ook uit ziet.
succes!
5 jaar geleden
Reactie op Angel_AR
advies, hoe naar t ook is, maar zoek een andere kinderwagen. kindjes onder ...
Had het zelfde met mijn kerel, 6weekjes geleden al te klein voor mn toenmalige kinderwagen. Andere op de kop getikt met grotere bak, hij liet me vandaag even zien dat hij klem kon liggen meneer maakte zich lang hihi
Sinds vandaag in de wandelwagen, niet volledig plat maar met verkleinkussen goed te doen