10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook de stokke xplory v6. En mijn dochter is ook bijna 12 weken. Eerst zette ik nog een bedkruik dr in bij haar voetjes zodat ze warm in lag. Maar merkte vorige keer ook dat het niet samen meer er in past. Dus nu doe ik het zonder maar precies het zelfde wat je zegt ze past er bijna niet meer in, en mag dus nog niet zitten 🙄 geen idee hoe we het moeten doen, ik lees mee 😅

4 jaar geleden

Ik heb niet de zelfde kinderwagen, maar bij mijn andere zoontje die dus ook met 3 maanden niet meer in de reiswieg paste het zelfde probleem. Ik heb toen een andere kinderwagen gekocht met een harde plastic rugleuning aan de achterkant en zo ver mogelijk plat gelegd om zo toch genoeg steun te hebben in de rug
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

advies, hoe naar t ook is, maar zoek een andere kinderwagen. kindjes onder de 6mnd wordt het niet aangeraden om al een in een buggy te laten zitten. dit ivm de ontwikkeling van de kleine. ze zijn er nog niet aan toe om al geverticaliseerd te worden hoe leuk het er mogelijk ook uit ziet. succes!

4 jaar geleden

Reactie op Angel_AR

advies, hoe naar t ook is, maar zoek een andere kinderwagen. kindjes onder ...
#kinderfysio

4 jaar geleden

De stoel van onze kinderwagen kan helemaal plat liggen, misschien kan die van jullie dat ook?

VRIEND

4 jaar geleden

Ja helaas staat de stokke er een beetje bekend om. De Joolz geo is bijvoorbeeld weer wat langer. Thule sleek is daarmee een beetje vergelijkbaar. Maar allemaal zelfde prijsklasse als de stokke dus ook niet even een wagen die je erbij koopt als extra.

4 jaar geleden

Reactie op Angel_AR

Bij de stokke kan je het zitje wel volledig plat leggen, daarnaast is er ook een verklein kusse op die manier ligt hun rugje ook vrij recht. Kan dit dan wel?

4 jaar geleden

Reactie op Elien7

De stoel van onze kinderwagen kan helemaal plat liggen, misschien kan die v ...
Ja dat kan die van ons ook. Met het verklein kussen leek het me wel oke.

4 jaar geleden

Reactie op Janssens

Bij de stokke kan je het zitje wel volledig plat leggen, daarnaast is er oo ...
ideaal is het niet. benen liggen ook niet plat in die kinderzit zo te zien

4 jaar geleden

Reactie op Angel_AR

Had het zelfde met mijn kerel, 6weekjes geleden al te klein voor mn toenmalige kinderwagen. Andere op de kop getikt met grotere bak, hij liet me vandaag even zien dat hij klem kon liggen meneer maakte zich lang hihi Sinds vandaag in de wandelwagen, niet volledig plat maar met verkleinkussen goed te doen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.