52 Reacties

5 jaar geleden

Nu twee nachten achter elkaar, bv om 21.30 (droomvoeding) en bv rond 06.00. 21 weken oud. Hiervoor hadden we elke 4 uur nog voeding, ook in de nacht. Het wordt dus echt beter!

5 jaar geleden

Hier wel goed. Af en aan hebben we nog een slechte slaapdag (5maanden) maar ik merkte al snel dat hij middagslaapjes langer ging doen en de nachten ook zeker weten. Wij deden vanaf begin al geen late voeding maar op verzoek vanaf 19.00. Ik merkte als ik hem ging troosten in de nacht of na een voeding dat hij echt blokken van 4u ging maken. Oo dit moment 21 weken slaapt hij bijna altijd van 19.00 tot 5.00 zonder dat we bij hem hoeven te komen. Dan vaak een speentje of een voeding en door tot half 8. Enige wat we nu hebben is vaak savonds rond 8u nog een huilbui. Puur prikkelverwerking hij ontwikkeld zich momenteel heel snel.

5 jaar geleden

Na de slaapregressie slaapt ze eindelijk zelf zonder hulp van mij. Geen gewieg meer etc. 🥳

5 jaar geleden

Wij zijn er gelukkig weer uit. het begon met 's avonds weer slecht slapen (is tot nu toe elke keer aan het begin van een sprong) tot een uur of 10/11 niet willen slapen of heel onrustig na dat al een tijdje te hebben gehad heb ik 3 nachten achter maximaal een uur achter elkaar kunnen slapen maar soms ook maar een half uurtje steeds er weer uit om de speen er weer in te doen. Na 3 nachten toch weer terug gegaan naar de puckababy mini ipv een gewone slaapzak. toen werden de nachten weer iets beter, maar kwam ze ineens vaak weer voor een voeding 's nachts tussen 3 en 4 terwijl ik van de nachtvoeding af was (bv ook) Nu sinds een week of 2 slaapt ze weer beter de nachtvoeding was er weer af en hoogstens nog 1 of 2x per nacht even een speentje erin maar soms valt ze ook na een beetje jengelen zelf weer in slaap. En gisteravond zo ineens door de laatste avondvoeding heen geslapen, 2x wat gejengeld vannacht maar beide keren in haar slaap en met een speentje weer rustig. Vanmorgen 8 uur was ze wakker 😱 Dus ja het komt goed

5 jaar geleden

Na de slaapregressie hier is ze gaan slapen van 20.00 tot 07.00 🥰

5 jaar geleden

Wij zijn er gelukkig weer uit. het begon met 's avonds weer slecht slapen ( ...
Oh ja ook overdag zit er nu meer ritme in de slaapjes

5 jaar geleden

Na de slaapregressie hier is ze gaan slapen van 20.00 tot 07.00 🥰
Jaaaa hier ook!

5 jaar geleden

Hier heeft het drie weken geduurd, tussen de vier en negen keer wakker waarvan drie keer de borst moeten geven om terug te kunnen slapen en de andere keren troosten. En opeens was het voorbij, nu slaapt hij weet zes uur aan een stuk door dan een nachtvoeding en weer bedje in. Zeer zware periode maar we moeten er allemaal door hè. Succes

5 jaar geleden

Dit klinkt zo bekend!!! Vooral ‘s avonds en ‘s nachts zo vaak wakker!! Hoe lang heeft het geduurd? Hier al 6 weken.....

5 jaar geleden

Slaapregressie overleefd, maar geen succes erna. Net als ervoor 2 nachtvoedingen en 06.00 wakker en dutjes 45 minuten. 🥴

5 jaar geleden

Ja gelukkig! Minder huilen met op bed leggen en geen 2/3 voedingen meer maar gewoon 1tje. En lekker 1.5 uur per keer overdag slapen

5 jaar geleden

Dit klinkt zo bekend!!! Vooral ‘s avonds en ‘s nachts zo vaak wakker!! Hoe ...
Houd moed... t komt echt goed... ooit...

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Slaapregressie overleefd, maar geen succes erna. Net als ervoor 2 nachtvoed ...
Was t tijdens de slaapregressie ook zo? Of was t toen nog erger3?

5 jaar geleden

Overleefd en een half succesverhaal. De slaapjes overdag zijn nog steeds vrij kort met hier en daar een uitschieter, maar we zijn wel ineens van 3 nachtvoedingen naar 1 gegaan 💪 Er is dus hoop!

5 jaar geleden

Hier ook geen succesverhaal. Al 24 weken. Maar overdag alleen slapen in de draagzak en in de nacht meerdere keren wakker en slaapt ze bij ons. Ik denk behoorlijke gewenning. We proberen nu te laten wennen in haar bedje (op onze kamer), maar ze huilt zo hard, meteen als ik haar neer leg. Ik lig gewoon naast haar. Probeer het een half uur, met troosten etc. Maar ze blijft verdrietig in haar bed. Ik vind het moeilijk of ik dit nu door moet zetten. Omdat ze toch steeds weer “beloond” wordt na het half uur. Uit bed en in de draagzak bij mij slapen.

5 jaar geleden

Hier ook geen succesverhaal. Al 24 weken. Maar overdag alleen slapen in de ...
Oei wat lastig en heftig. Als slaapcoach raad ik altijd de wandelwagen aan als tussenstap. Wel wiebelen geen fysiek contact.

5 jaar geleden

Reactie op Leelaleni

Overleefd en een half succesverhaal. De slaapjes overdag zijn nog steeds vr ...
Nou dat biedt perspectief! Ik teken voor minder nacht voedingen

5 jaar geleden

Reactie op Mcozijnsen

Ja gelukkig! Minder huilen met op bed leggen en geen 2/3 voedingen meer maa ...
Wat goed! Hoe lang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?

5 jaar geleden

Reactie op Dorothee1982

Hier heeft het drie weken geduurd, tussen de vier en negen keer wakker waar ...
Wat goed! Helaas zijn wij de drie weken alweer ruimschoots voorbij 🙈

5 jaar geleden

Oh wat een genot!!! Geniet ervan!!!