Symptonen plots weg 10w+3d

Safiia
één maand geleden
Volgen
Al mijn symptonen zijn plots weg.. geen vermoeidheid meer geen opgezwollen of gevoelige borsten meer.. Wijst dit op miskraam? Voel mee heel onrustig erbij
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Trots
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde, ben nu 11 weken en een paar dagen. Donderdag heb ik de termijnecho, maar sinds gisteren zijn alle kwaaltjes verdwenen.. Terwijl ik daarvoor heel misselijk was en gevoelige borsten had. Het maakt me ook heel onzeker!
  • Rapporteren
Jolanda89
één maand geleden
Nee, dit wijst zeker niet altijd op een miskraam! Mijn symptomen gingen rond de 9 weken weg, en de 2 weken er na ook best onzeker geweest. Afgelopen maandag de termijnecho gehad, en alles zag er goed uit. Iedere vrouw en ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap. Zolang er geen bloedverlies is, en geen krampen, vooral niet teveel zorgen maken 😊
  • Rapporteren
Trots
één maand geleden
Ook ik heb gisteren de termijnecho gehad en alles was goed. Ondanks m'n kwaaltjes die weg zijn. Maak je dus vooral niet teveel zorgen 🥰!
  • Rapporteren
Jobox92
één maand geleden
Je lichaam went aan de hormonen. Ik had precies hetzelfde en ook een goede termijn echt vorige week :)
  • Rapporteren
Jippy
één maand geleden
Je vooral niet druk maken. Hier ook het geval. Afgelopen week goede termijnecho gehad. Heb me de paar dagen ervoor echt vreselijk druk gemaakt, nergens voor nodig die onzekerheid. Zolang je geen krampen en bloedverlies hebt, lekker blijven genieten!
  • Rapporteren