13 Reacties

5 jaar geleden

Dentinox heeft hier heel goed geholpen. Zeker in combinatie met een koude bijtring

5 jaar geleden

Heb ik wel gedaan mijn zoon heeft er inmiddels 2

5 jaar geleden

Dat is al snel! Mijn dochtertje van 21 weekjes nog niks. Maar ik zelf persoonlijk niet. Heb wel bijtring al in de koelkast. Denk niet dat smeersels helpt. Ze moeten toch door het tandvlees heen

5 jaar geleden

Ik heb de tandengel van vsm

5 jaar geleden

Hoe herkennen jullie tandjes? Mijn zoontje heeft wel wat witte lijntjes / streepjes beneden maar dat is al 1 maand zo... zijn dat beginnende tandjes off

5 jaar geleden

Reactie op 123456p

Hoe herkennen jullie tandjes? Mijn zoontje heeft wel wat witte lijntjes / s ...
Ik voelde iets scherps toen ze mijn vinger te pakken had(ze stopt alles in haar mond). En ja hoor ik zie gewoon dat ie erdoorheen komt : wat een mijlpaal zeg!

5 jaar geleden

Zijn die witte lijntjes dan het begin? Dat ze elk moment ook kunnen door komen? Hij stopt namelijk wel alles hier in de mond en drinken is ook een beetje een drama 😅😊

5 jaar geleden

Reactie op 123456p

Zijn die witte lijntjes dan het begin? Dat ze elk moment ook kunnen door ko ...
Mij zijn die witte lijntjes nooit opgevallen. Slecht drinken deed ze tot een week terug. Nu drinkt ze juist heel vaak. En alles in de mond stoppen doet ze ook al een aantal weken. Houdt het in de gaten!

5 jaar geleden

Ik heb chamodent van VSM, lijkt wel te helpen, al is het maar even. Een spuugdoekje geweekt in kamille thee en dan in de vriezer werkt ook, is zowel verzachtend en verkoelend. Wel goed opletten dat het doekje niet meer bevroren is voor het in aanraking komt met baby's mondje.

5 jaar geleden

Ik had zelf vitis baby gel gehaald (Etos.nl) . Dat kan je ook als tandpasta voor de eerste tandjes gebruiken. Er staat alleen op dat er 'no flavourings' inzitten. Maar vind dat t goed naar tandpasta smaakt :p

5 jaar geleden

Geweldig bedankt!

5 jaar geleden

Ik deed bij mijn oudste altijd dentinox op de speen of op het oor van zijn slaapkonijn (daar sabbelde hij altijd op) hielp hier goed. En soms ook een zetpil voor de nacht