103 Reacties

4 jaar geleden

Dit heb ik ook gehad! Met 6.6 (eigen berekening) echo gehad en er was nog geen vruchtje te zien we kwamen uit op 5.6 weken. Met 7.1 nog een echo gehad en daar zagen we een hartje kloppen!

4 jaar geleden

Dit heb ik ook gehad! Met 6.6 (eigen berekening) echo gehad en er was nog g ...
Hoe kan dat dan eigenlijk? als je ovulatietesten hebt gedaan en je weet wanneer eisprong is geweest?

4 jaar geleden

Ja heb ik ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik was 7 dagen teruggezet. Bij mijn tweede echo was wel alles goed te zien. Ovulatietest is niet altijd betrouwbaar. Ook heb ik een keer een windei gehad waarbij ik zeker wist dat ik een ovulatie had (gezien op een echo). Dus toen wist ik zeker dat ik op de juiste dagen zat maar dat het vruchtje niet goed was.

4 jaar geleden

Reactie op Ummi_

Hoe kan dat dan eigenlijk? als je ovulatietesten hebt gedaan en je weet wan ...
Ja best gek he, dat dacht ik ook maar waarschijnlijk is het zo dat het toch wat later heeft plaats gevonden of ze berekenen het via de groei van het vruchtje bijv stel dat je over 2/3 weken weer een echo hebt kan het zo zijn dat je ook weer voorruit wordt gezet. Met de termijn bepaling heb je echt meer zekerheid over hoe ver je bent

4 jaar geleden

Komt misschien omdat je innesteling later is geweest? Bij de ene is dit heel snel, bij de ander kan dit wel wat langer duren.

4 jaar geleden

Ik heb ook bijna hetzelfde situaties. Ook 30nov eerst dag van mijn laatste menstruatie. Donderdag had ik de eerste echo, baby was te klein, met 5w maat, wel een kloppend hartje. Moet nog 2weken wachten voor de volgende afspraak. Ik snapb hoe je voelt. Echt onzeker.

4 jaar geleden

Reactie op Pennylo

Ik heb ook bijna hetzelfde situaties. Ook 30nov eerst dag van mijn laatste ...
Gelukkig wel een hartje gezien, dat lijkt me enigszins geruststellend? Bij mij niet eens een vruchtje gezien 😢

4 jaar geleden

Dit heb ik ook gehad! Met 6.6 (eigen berekening) echo gehad en er was nog g ...
Wat fijn dat het bij jou toch goed zat! Ik ben extra onzeker omdat ook alle symptomen sinds een paar dagen helemaal weg zijn en ik gister bruine afscheiding had 😢

4 jaar geleden

Jep ik herken het zeker.. Vorige week woensdag eerste echo gehad, zou 8+3zijn maar op de echo 6+3.. wel een kloppend hartje gezien en het zag er verder goed uit maar kwa berekening zou het absoluut niet kunnen want dan zou ik 3 dagen na bevruchting al positief hebben getest.. Morgen heb ik weer een echo om te kijken of het vruchtje toch een groeispurt heeft gemaakt, een meetfout of dat het toch niet verder is gegroeid. Erg onzeker dus maar ben steeds misselijker met de afgelopen week spugen erbij,mijn verloskundige geeft aan dat dat juist wel heel goed is dus probeer goeie hoop te houden en hoop op morgen goed nieuws.
Snel foto van genomen 🙈 Grts

4 jaar geleden

Reactie op Jave1605

Jep ik herken het zeker.. Vorige week woensdag eerste echo gehad, zou 8+3z ...
Maar het hartje klopt, zou dat niet sowieso goed zijn?lijkt me inderdaad een goed teken dat je je zwanger voelt, fijn!! Vanaf hoeveel dagen na de bevruchting zou een positieve test dan mogelijk moeten zijn?

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Snel foto van genomen 🙈 Grts
Wat een fijn positief verhaal om te lezen? Het kan dus echt 🙏 maar zag je bij die eerste 6 weken echo al wel een vruchtje?

Reactie op Sjdg

Wat een fijn positief verhaal om te lezen? Het kan dus echt 🙏 maar zag je ...
Vruchtje wel maar nog geen hartslag xxx

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Vruchtje wel maar nog geen hartslag xxx
De echo erop terug vooruit gezet en een stevige hartslag het kan zeker !!! 1 mm verkeerd gemeten is dagen verschil 🍀

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

De echo erop terug vooruit gezet en een stevige hartslag het kan zeker !!! ...
Ik hoop deze ervaring te kunnen delen! Maar door symptomen die nagenoeg verdwenen zijn, heb ik de moed wel een beetje opgegeven 😢

Reactie op Sjdg

Ik hoop deze ervaring te kunnen delen! Maar door symptomen die nagenoeg ver ...
Wanneer mag je terug voor een echo ? Bruine afscheiding is meestal oud bloed , helderrood is een slechter teken xxx

Reactie op Sjdg

Ik hoop deze ervaring te kunnen delen! Maar door symptomen die nagenoeg ver ...
Hey ben even op zoek geweest naar het Kinderboekje van mijn 2 de dochter echo van op 5 +6 die klopte wel volgens de berekening van mij en de gyno. Ik had gewoon een te vroege afspraak gemaakt

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Hey ben even op zoek geweest naar het Kinderboekje van mijn 2 de dochter ec ...
Xx zag er zo uit Xx

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Xx zag er zo uit Xx
Dit is ze nu :)