103 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Wanneer mag je terug voor een echo ? Bruine afscheiding is meestal oud blo ...
Woensdag weer!! Dus moet echt gewoon even geduld hebben. Maar elke dag duurt een eeuwigheid 😅

Reactie op Sjdg

Woensdag weer!! Dus moet echt gewoon even geduld hebben. Maar elke dag duur ...
Natuurlijk dat snap ik maar al te goed 🥰 ik wil je echt geruststellen meid dit is mijn 5 de zwangerschap, en heb al heel wat meegemaakt 😉 laat je woensdag iets weten ❤️

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Natuurlijk dat snap ik maar al te goed 🥰 ik wil je echt geruststellen meid ...
Ga ik doen, lief dankjewel voor je woorden! En wat een prachtige dochter heb je 😍

Reactie op Sjdg

Ga ik doen, lief dankjewel voor je woorden! En wat een prachtige dochter he ...
Dank je ! Ik duim voor je mee 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar hoor. 8 januari echo gehad, zou volgens eigen meting 6.2 weken zijn. Was 5.0 Een week later weer echo. Was ik 6.0 Ik vond het zo raar. Het hartje klopte, maasr ze zeiden dat het nog wel erg langzaam klopte. As vrijdag weer echo om te kijken of dat goed op gang is gekomen.

4 jaar geleden

Reactie op nouka1986

Hier ook herkenbaar hoor. 8 januari echo gehad, zou volgens eigen metin ...
Fijn dat de tweede keer een hartje te zien was! Was de eerste keer ook al iets te zien? Wist jij zeker dat je 6.2 was? Duimen op een mooie nieuwe echo 🍀

4 jaar geleden

Hoi ik had hetzelfde...volgens de berekening zou ik toen ik mijn echo kreeg 7 +1 zijn als ik mijn laatste menstruatie rekende en bij de echo zeiden ze na de meting 6 +3 echt vreemd😊

Reactie op XXX Ons Wondertje

Hoi ik had hetzelfde...volgens de berekening zou ik toen ik mijn echo kreeg ...
De bevruchting zal later gebeurd zijn 😊 dikke proficiat ❤️

4 jaar geleden

Reactie op XXX Ons Wondertje

Hoi ik had hetzelfde...volgens de berekening zou ik toen ik mijn echo kreeg ...
Berekend via je menstruatie of wist je ook wanneer je eisprong was?

4 jaar geleden

Is niet gek, je kan dan wel 15 dec je eisprong hebben gehad maar je bent daarna ook nog vruchtbaar, dus de bevruchting heeft zomaar een week later bijna kunnen plaatsvinden. Maar vind een echo met 6,5 week wel vroeg, heb ze nooit voor de 8e week gehad.

4 jaar geleden

Reactie op Bajlg

Is niet gek, je kan dan wel 15 dec je eisprong hebben gehad maar je bent da ...
Sorry maar dit is niet zo, een rijpe eicel leeft max 12-24 uur.

Reactie op snoopy249

Sorry maar dit is niet zo, een rijpe eicel leeft max 12-24 uur.
Een eicel leeft gemiddeld zo'n 24 uur. Maar de kans op bevruchting is het grootst net na de eisprong. Hoe langer de eicel leeft zonder dat er een zaadcel is binnengedrongen, hoe moeilijker het wordt voor een zaadcel om binnen te dringen.

4 jaar geleden

Na een positieve ovutest kan het nog 48 uur duren, in t langste geval, voor je je eisprong gehad hebt. En miss late innesteling... late bevruchting kan niet. Je gesprongen eitje is 12/24 uur rijp voor bevruchting.

4 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Sorry maar dit is niet zo, een rijpe eicel leeft max 12-24 uur.
Hoe verklaar je het dan dat ik zwanger van de jongste ben geworden terwijl ik alleen op de laatst vruchtbare dag onveilige seks heb gehad?

Reactie op Bajlg

Hoe verklaar je het dan dat ik zwanger van de jongste ben geworden terwijl ...
Bv een latere eisprong dan je gedacht hebt ?

4 jaar geleden

Na een positieve ovutest kan het nog 48 uur duren, in t langste geval, voor ...
Hier even een voorbeeld, groen bloemetje zijn mijn vruchtbare dagen, blauw is eisprong. Ik heb bij de bevruchting van mijn jongste alleen onveilige seks gehad op het laatste groene bloemetje, de rest was geen of veilige seks geweest. Maar officieel zou ik dan helemaal niet zwanger kunnen zijn aangezien mijn ei al lang gesprongen was. En ja ik heb een heel regelmatige cyclus, en deze is niet van die betreffende maand maar als voorbeeld ;)

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Bv een latere eisprong dan je gedacht hebt ?
Nee, altijd heel regelmatig, weet op de dag wanneer ik ongesteld moet worden en voel mijn eisprong ook heel erg, allemaal netjes volgens schema 😂 En waarom zie je dan in de period app bijvoorbeeld dat de vruchtbare dagen er al zijn 6 dagen voor de eisprong en 5 dagen erna?

Reactie op Bajlg

Nee, altijd heel regelmatig, weet op de dag wanneer ik ongesteld moet worde ...
Bij mijn ervaringen nu ondertussen zwanger van nr 5 ! Dat die appjes uitgaan van een gemiddelde en zeker niet altijd correct zijn met de Ovulatie / eisprong Grts

4 jaar geleden

Reactie op Bajlg

Nee, altijd heel regelmatig, weet op de dag wanneer ik ongesteld moet worde ...
Zaad overleeft max 5 dagen (gemiddeld 3) na gemeenschap. Het eitje na de eisprong slechts 12 (max 24 uur). Daarom kan het handig zijn om te onderzoeken wanneer je eisprong hebt. Of simpelweg om de dag seks hebben. Dan zit je ook altijd wel goed. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Bajlg

Nee, altijd heel regelmatig, weet op de dag wanneer ik ongesteld moet worde ...
Ik weet niet welke app dat precies is, maar dit klopt niet. Ik gebruikte de app Menstruatie Kalender, zie print screen. Je ziet hier dat ik op 22 januari volgens de app mijn eisprong zou hebben gehad en dat ik enkel op de 23e dan nog vruchtbaar zou zijn. Op 16 december had ik daarnaast volgens de app mijn eisprong, toch ben ik op 21 december zwanger geraakt. Het is een feit dat mijn eisprong daarom op 20 december of 21 december heeft plaatsgevonden. Later dan de app aangaf. Ook dacht ik echt 100% zeker mijn eisprong gevoeld te hebben. Je kunt dus niet afgaan op en app. Ik heb altijd een regelmatige cyclus overigens met max 3 a 4 dagen verschil. In jouw geval heeft je eisprong dus ook later plaatsgevonden dan je ziet in je app..