103 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Wonder9

Zaad overleeft max 5 dagen (gemiddeld 3) na gemeenschap. Het eitje na de ei ...
Ach ja het zal mij wat haha, succes is niet meer nodig, zojuist de eerste echo gehad waar een kloppend hartje te zien is op de juiste plek dus ik ben blij :)

4 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Ik weet niet welke app dat precies is, maar dit klopt niet. Ik gebruikte de ...
Ach ja, maakt ook allemaal niet zo veel uit, belangrijker is dat het kindje gezond is en op de juiste plek zit. Eigenlijk wel grappig want volgens mijn berekening zou ik op bijna 8 weken zitten en zojuist volgens de echo op 6+6, ook een week korter zoals ts. Maar is een schatting he, ze zei wel ik kan net zo goed ook in de breedte i.p.v. lengte hebben gemeten, ze kan pas specifieker zijn met de 12 weken echo.

Reactie op Bajlg

Ach ja, maakt ook allemaal niet zo veel uit, belangrijker is dat het kindje ...
Klopt helemaal 🍀

4 jaar geleden

Ja ik herken dit. Ik ging met 8+1 naar de echo. En eenmaal daar werd ik terug gezet naar 6+4. En werd weg gestuurd met. Kijk maar of het over 2 weken nog leeft. Dat zat me niet helemaal lekker. Dus ben vandaag voor een pretecho gegaan. Naar een andere praktijk. En daar kwam dus uit dat ik 7+5 dagen zwanger ben. De andere echo was dus niet goed !! Dus als je twijfelt wees niet bang om gewoon een extra echo te doen. Eventueel bij een andere praktijk. Jij bent de mamma. Dus jij bent de baas!

4 jaar geleden

Toevoeging op mijn vorige bericht. Een week verschil is mogelijk. Dat heeft te maken met een late innesteling. Het vruchtje stopt dan even met groeien.

4 jaar geleden

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei andere dingen een bevestiging dat het fout zit.

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei a ...
Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei a ...
Heel veel sterkte...

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei a ...
Heel veel sterkte dit is geen fijn nieuws...😔

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei a ...
Sterkte met deze onzekerheid! Ik wilde al niet reageren omdat ik hetzelfde had (eerst bij een echo een week teruggeplaatst en daarna heftige bloeding). Heb je een afspraak voor een echo? Op een of andere manier gaf dat bij mij afsluiting en voelde ik me een paar dagen erna al veel beter.

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Sterkte met deze onzekerheid! Ik wilde al niet reageren omdat ik hetzelfde ...
Ja morgen de echo en een gesprek. Jij ook heel veel sterkte 💋

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Ja morgen de echo en een gesprek. Jij ook heel veel sterkte 💋
Hoe gaat het met je gesprek?

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Gelukkig wel een hartje gezien, dat lijkt me enigszins geruststellend? Bij ...
Hoi, ik ook echo vandaag wel hartje gezien geen vruchtje nog omdat het aan kant van baarmoeder lag binnen 3 weken terug was nog maar 6 weken nu. Wat zeiden ze bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op Sjdg

Helaas is vanmorgen een flinke bloeding begonnen. Voor mij naast allerlei a ...
Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Queenie

Hoi, ik ook echo vandaag wel hartje gezien geen vruchtje nog omdat het aan ...
Hoi mag ik vragen wat je hiermee bedoelt? Als je het hartje zag, zag je toch het vruchtje/je baby? Of bedoel je iets anders?

4 jaar geleden

Net voor mijn eerste echo geweest. Dacht 7 weken en 4 dagen te zijn. Nu terug gezet naar 6 weken. Wel gelukkig een kloppend hartje gezien❤️

Reactie op natasjam

Net voor mijn eerste echo geweest. Dacht 7 weken en 4 dagen te zijn. Nu ter ...
Gefeliciteerd ❤️

Reactie op Sjdg

Ja morgen de echo en een gesprek. Jij ook heel veel sterkte 💋
Hey meid hoe gaat het ❤️

4 jaar geleden

Reactie op natasjam

Net voor mijn eerste echo geweest. Dacht 7 weken en 4 dagen te zijn. Nu ter ...
Ik was vorige week ook terug gezet een week. Vandaag tweede echo en weer 1,5 weken vooruit😂 denk dat we gewoon op de termijnecho moeten wachten voor de juiste berekening😉

4 jaar geleden

Ik herken precies alles wat je zegt en ook mijn laatste ongesteldheid had ik op 30 nov. Gister echo ,maar er zat geen vruchtje in het zakje, en het zakje was zo'n 7weken. Het kan alsnog zijn dat het bv 5 weken is (zei gyn) maar volgens berekening kan dit dus niet echt.. Volgende week echo zou antwoorden moeten geven..