85 Reacties

4 jaar geleden

1e inwendige echo was er bij mij ook niks te zien... komt heel vaak voor. Ik was toen ook 1 week overtijd. Gyno zei, t is nog te vroeg, 28e weer afspraak (3 weken later). No worries!

4 jaar geleden

Gister was mn 1e afspraak voor moeders voor moeders maar ook toen nog steeds een hele dikke streep. Overduidelijk nog steeds heel erg zwanger!

4 jaar geleden

Reactie op svg-25

1e inwendige echo was er bij mij ook niks te zien... komt heel vaak voor. I ...
Super bedankt voor je reactie ! Ben heel benieuwd .

4 jaar geleden

Hoi! Zagen ze wel de vruchtzak enzo maar nog geen embryo? of Zagen ze echt helemaal niks? Want het is nog erg vroeg, dus als ze wel de vruchtzak enzo konden zien is het goed mogelijk dat embryo nog te klein is om te zien! Probeer je niet te druk te maken! Snap hoe lastig het is hoor! Ze zeggen 2 weken na je positieve test moeten ze het embryo kunnen zien! Daarvoor kan het zijn dat het nog te klein is. heel veel sterkte en duim voor je! Ik heb 4 feb eerste echo ben ook op van de zenuwen!

4 jaar geleden

Bij mij was de 1e echo op 5 weken (4 jan) en de gynaecoloog zei dat we geluk hadden dat we wat zagen. Ik zag het niet maargoed. Gister weer een echo en het groeit goed en we konden het hartje horen. Maak je ajb geen zorgen ♥️ Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Hoi! Zagen ze wel de vruchtzak enzo maar nog geen embryo? of Zagen ze echt ...
Nee ze zagen nog echt Helemaal niks . Dus ik schrok best wel . Volgende week donderdag avond krijg ik hem opnieuw hopelijk zien ze dan meer op de (inwendige) echo bedankt voor je reactie😘

4 jaar geleden

Een paar dagen kan al heel verschil zijn. Dus als je nu echt precies 5 weken bent zegt het niks dat er nog niets te zien is. Stel je zou paar dagen later gaan zou je wel iets zien. Het is zoo klein en groeit zo bizar snel. Ik neem aan dat ze bloed hebben genomen bij je ook toch, dan kunnen ze ook wel uithalen of het goed gaat.

4 jaar geleden

Bij mij was de 1e echo op 5 weken (4 jan) en de gynaecoloog zei dat we gelu ...
Oké dus eigenlijk gebeurd dit best vaak . Ze reageerde ook niet echt schrikwekkende of iets maar toch gek gevoel .. heel fijn om te horen dat bij jou alles goed gaat lekker genieten !

4 jaar geleden

Reactie op Vrouwtje-theelepel

Een paar dagen kan al heel verschil zijn. Dus als je nu echt precies 5 weke ...
Nee ze hebben geen bloed afgenomen. Moet volgende week terug komen dat is het enige wat nu besproken is

4 jaar geleden

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog geen echo?

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Oké dus eigenlijk gebeurd dit best vaak . Ze reageerde ook niet echt schrik ...
Hahha ja. Ik kreeg een echo foto maar geen idee wat er te zien is 🤣🤣 Ze dacht dat ik 3/4 weken was. Toen ging ik gister en was ik 7 weken en 5 dagen 🙈 Ik had wel na de 1e echo zoals vrouwtje theelepel schrijft 3 keer een bloedtest gehad om de dag om te zien of mijn HCG omhoog ging. Deze resultaten moest ik dan doorsturen naar de gynaecoloog die op vakantie was. Misschien kan je daarom vragen zodat je wat geruster bent ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog ge ...
Ik had het wel verteld. Vooral omdat mijn schoonmoeder zelf arts is en hier in een privé ziekenhuis werkt. Zij kon ons dus geruststellen en vragen beantwoorden etc. En daardoor ook aan mijn ouders. Ookal zou het niet goed gaan kan je in ieder geval ook bij hen terecht 😊

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog ge ...
Wel aan mijn eigen ouders vertelt, maar nog niet aan me schoonfamilie. Ik vertrouw ze niet hahah (boze oog) 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog ge ...
Alleen aan mn ouders en echt alleen omdat ik die week een operatie gepland had staan die niet door kon gaan ivm zwangerschap. Ik kon geen andere smoes bedenken en vond 2 maanden voorliegen echt te lang....

4 jaar geleden

Oké heel verschillend maar wel duidelijk allemaal 😘

4 jaar geleden

En heb zelf buitenbaarmoeder gehad in augustus 2019 helaas. Ik hoop het beste voor je meid en dat alles helemaal goed komt🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog ge ...
Wij hebben het alleen aan mijn ouders en zijn ouders verteld. Hebben in juni een miskraam gehad en als het dan fout gaat zonder dat iemand het weet is het heel moeilijk en ook moeilijk voor hun om zich er dan in te verplaatsen als ze het niet wisten.. je hebt gewoon steun nodig mocht het wel fout gaan. Wel verteld dat ze het tegen niemand mogen zeggen!

4 jaar geleden

Het hoeft niks te zeggen meid, afwachten is het enige wat je nu kunt doen. Zijn je testen op dit moment nog donker positief? Het zal een lange week voor je worden, maar dan weet je het eindelijk, volgende week moet er wat te zien zijn!! Sterkte met geduld hebben.. En probeer het vertrouwen te houden. Liefs.

4 jaar geleden

Bij mij zeiden ze zelfs dat het beste is om pas een echo te doen na de 6de week omdat er dan pas wat meer duidelijkheid is. Sterkte met aftellen! Daar ben ik ook druk met bezig gezien ik al een paar dagen bruin bloedverlies heb.

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Vraagje ... hebben jullie het al wel aan bijv ouders verteld ondanks nog ge ...
Hier nog niet, doe het pas na de echo, die heb ik met 10 weken