21 Reacties

4 jaar geleden

Alles behalve anijs of venkel heb ik gelezen. En bij voorkeur zonder cafeïne (Rooibos bijv)

4 jaar geleden

Rooibosthee, daar zit geen caffeine (theïne) in omdat het geen echte thee is

4 jaar geleden

Ik heb deze thee gekocht, is vanaf 6 maanden (mijn dochter is nu 24 weken), dus we moeten er nog mee van start gaan 😄

4 jaar geleden

Geen thee met theïne. Herbal variant, zonder sterremunt of venkel.

4 jaar geleden

Reactie op Njanzen

Geen thee met theïne. Herbal variant, zonder sterremunt of venkel.
Lipton heeft veel lkkrrr smaken met fruit & dus rooibos, Of camomille. Kleine man is er gek op. Ivm bv drink ik deze soorten ook veel

4 jaar geleden

Reactie op Ayla & Mitch

Ik heb deze thee gekocht, is vanaf 6 maanden (mijn dochter is nu 24 weken), ...
Waar heb je deze gekocht?

4 jaar geleden

Bij simon levelt hebben ze kinderthee, dat is rooibos met green cranberry en sinasappel. Ruikt naar bubbelgum haha die van drinken het al water🤗

4 jaar geleden

Reactie op Kim485

Waar heb je deze gekocht?
Ik heb deze bij Picnic besteld 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ayla & Mitch

Hebben deze ook. Rooibos heeft hij liever. Maar deze kan ook met koud water als het straks wat warmer wordt

4 jaar geleden

Mag je ook gewoon cafeïne vrije thee geven ? Wij hebben bv van pickwick de fruit fusion, weet niet of dat gewoon kan ..

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Ayla & Mitch

Deze thee is natuurlijk helemaal goed :) In pricipe hoef je volgens mij geen speciale kinder thee te kopen. Maar de kleine keuken maakt vast fijne smaken voor de kindjes. Als je theine vrije thee wil geven zit je met rooibos of kruiden/fruit thee dacht ik meestal goed. Anijs en venkel niet dacht ik. Wel even checken of er geen zwarte thee in zit. Bij sommige fruit theeën is dat namelijk wel het geval. In groene thee zit (wist ik eerst ook niet) ook theine, maar niet zoveel als bij zwarte thee. Kamille werkt bijvoorbeeld verzachtend ook voor de mond

4 jaar geleden

Hoe geven jullie de thee? gewoon in de flesjes met speen? En hoeveel geven jullie dan?

4 jaar geleden

Hoe geven jullie de thee? gewoon in de flesjes met speen? En hoeveel geven jullie dan?

4 jaar geleden

Wij gaven het eerst in de tuitbeker, nu in de 360 graden beker of gewoon open bekertje als wij het vasthouden

4 jaar geleden

Reactie op Ilona_1992

Hoe geven jullie de thee? gewoon in de flesjes met speen? En hoeveel geven ...
Wij geven haar thee in een tuit beker. Ze vind het geweldig ik mag de beker ook niet van haar weg nemen word ze boos van hihi

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Wij geven haar thee in een tuit beker. Ze vind het geweldig ik mag de beker ...
Oh wat grappig! Wist niet dat ik die al kon gebruiken! Ik ga het eens proberen😊 hoeveel geven jullie per keer?

4 jaar geleden

Bij de albert heijn kun je baby thee kopen (in de grote filialen) de thee is van het merk Hipp en mijn dochtertje vind het tot nu toe heerlijk. https://www.ah.nl/producten/product/wi224774/hipp-bio-vruchten-thee?gclid=EAIaIQobChMIop2d7LnH7wIV8BkGAB3eAAsSEAQYASABEgKn-_D_BwE

4 jaar geleden

Reactie op Ilona_1992

Oh wat grappig! Wist niet dat ik die al kon gebruiken! Ik ga het eens probe ...
Wat bedoel je met hoeveel keer? Hoevaak ik haar thee geef ? Ik maak vaak sochtends thee laat het afkoelen en daar doe ik de hele dag mee dus bij de 3 hoofdmaaltijden en vaak nog een snackje tussendoor geef ik haar water/thee maar dat doe ik ook Puur omdat ze erg slecht haar flessen drinkt en zo toch vocht binnen krijgt.

4 jaar geleden

Groene thee geen succes hier, rooibos wel.. en er zijn genoeg andere theesoorten zonder caffëine.. en speciale kinderthee.. Hier drinkt ze het wel nog uit haar flesje, een tuitbeker is tot op heden nog geen succes 🤣

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Wat bedoel je met hoeveel keer? Hoevaak ik haar thee geef ? Ik maak vaak so ...
Nee ik bedoel per keer. Dus als je geeft, hoeveel geef je dan? Lijkt me niet dat je een hele fles geeft omdat ze dan teveel verzadigd raken..