Dag dames!
Gezien deze chaotische tijd, waarin pretecho鈥檚 worden afgezegd en de partner niet mee mag naar de termijnecho鈥檚, wil ik deze tip graag met jullie delen: de Babywatcher!
De Babywatcher is een echo-apparaat voor thuis, dat je kunt huren voor een bepaalde periode. Wij hebben hem nu een paar dagen in huis en het is echt z贸 leuk!
We zouden twee weken geleden een geslachtsbepalende pretecho hebben, maar die kon uiteraard niet doorgaan. Ik ben vast niet de enige... Over drie weken heb ik de 20-wekenecho, maar zoals het er nu naar uitziet mag m鈥檔 vriend daar niet bij zijn. Nu kunnen we thuis toch samen kijken wat de kleine allemaal uitspookt. Of het een jongen of meisje is kun je niet echt zien, maar het is toch erg leuk om af en toe te kunnen zien wat er allemaal in je buik gebeurt.
Het is wellicht niet zo duidelijk als met een echo-apparaat bij de verloskundige, maar zeker als hij/ zij beweegt kunt je alles
goed onderscheiden. Van de zijkant kunt je soms goed de ruggengraat zien en de vingertjes en teentjes tellen. 馃グ
Je moet 3dagen selecteren en bij mij lukt er maar 2 en dan slaat het weer over op 1 馃檮
Ik heb het er maar bij gelaten.
Heb je wel leuke foto's kunnen maken want op de echo foto is het wel erg onduidelijk.
Da鈥檚 gek. Wij hebben twee weken gehuurd. Een vriendin heeft hem net voor drie dagen gehuurd, lukte bij haar zonder problemen.
Je moet het niet doen voor de mooie foto鈥檚, die zijn van een echocentrum veel beter. Het is gewoon leuk om te zien wat de kleine allemaal aan het doen is. Dat kun je wel heel duidelijk zien.
Ik heb m ook gehuurd een paar maanden geleden, maar vond de kwaliteit wel slecht. Ja, je ziet het als de baby beweegt, maar verder is het erg onduidelijk. En vingers en teentjes tellen? Dat is mij niet gelukt hoor haha馃槄, het is allemaal een beetje wazig.