12 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe de luuf onder zijn voeten en dan sokken aan in bed..

5 jaar geleden

Ik gebruikte alleen baby neusspray en dan eventjes goed de neusgaten ook masseren, dan kwam het soms wel goed los.

5 jaar geleden

Als je kindje op luuf reageerd kun je het ook op een hydrofiel doen en die bij het bedje leggen. Verder in badje voor het slapen gaan en dan de warme douche aan zetten en in de douchecabine zetten zodat ze een beetje stomen. Van te voren neusspray gebruiken, zodat alles een beetje open gaat staan.. verder helpt een zetpil soms ook zodat ze wat dieper slapen. Slaap is herstel

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Als je kindje op luuf reageerd kun je het ook op een hydrofiel doen en die ...
Ja idd en dat slapen doet ie dus niet haha. Bedankt voor de tips!

5 jaar geleden

Ui doorsnijden en hier wat kruidnagel instoppen. Helpt om vrijer te ademen. Tevens een goede probioticakuur om de weerstand wat op te hogen.

5 jaar geleden

Ik spuit eerst babyneusspray in haar neusje en dat laat ik dan even inwerken. Daarna zuig ik haar neusje schoon met een neusreiniger van Nosefrida (gekocht bij Bol.com). T werkt hier enorm goed!

5 jaar geleden

Reactie op lizje89

Ik spuit eerst babyneusspray in haar neusje en dat laat ik dan even inwerke ...
Dankjewel!!

5 jaar geleden

Reactie op Puur Miranda

Ui doorsnijden en hier wat kruidnagel instoppen. Helpt om vrijer te ademen. ...
Heb je een voorbeeld van een probiotica kuur voor baby's?

5 jaar geleden

Reactie op lizje89

Ik spuit eerst babyneusspray in haar neusje en dat laat ik dan even inwerke ...
Zoiets werkt inderdaad heel goed. Maar die lachende baby tijdens het zuigen herken ik hier niet echt馃ぃ馃ぃ馃ぃ #altijdhuilen

5 jaar geleden

Ui naast het bed

5 jaar geleden

Geen ui meer naast het bed doen kreeg ik te horen van de kinderarts kno. Dat tast alleen nog maar meer de neusvliezen aan en blijft het irriteren. Sowieso tot 1 jaar niet.. bij ons heeft neusspray geholpen en bed omhoog met nog handdoek onder het matras en neus peertje om wat snot weg te zuigen. Toen we gestopt zijn met de ui werd het na 2 dagen al beter

5 jaar geleden

Reactie op Bovk

Heb je een voorbeeld van een probiotica kuur voor baby's?
Ortiflor start is fijn of probotical? Zoiets 馃お