32 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Sandy1982
Mijn dochter eet graag aardappelen, dus maak ik zelf rösti rondjes met groe ...
Hee dat is slim, recept? 😅
4 jaar geleden
Groenten (broccoli bijv) pureren en in de gehaktballetjes verwerken maar die eet hij hier ook niet meer 😂
4 jaar geleden
Hee dat is slim, recept? 😅
https://dekinderkookshop.nl/recepten-voor-kinderen/rostirondjes/ en dan zelf kiezen welke groente en welk vlees ertussen. Maken, diepvries in en klaar!
4 jaar geleden
Reactie op Sandy1982
Rauw of gekookt of ook raspen? 🙈 Need more information.. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Sandy1982
🤣 ik heb een blikje wortels opgewarmd en geprakt en het gehakt heb ik eers ...
Haha oke thnx hier kan ik wat mee 😂👌🏼
4 jaar geleden
Risotto maken en dan laatste moment geraspte bloemkool toevoegen. Beetje zuivelspread. Stamppot en smeuig maken door extra scheut bouillon of water en dan bij elk hapje snippertje worst er op of vegetarische gehaktbal stukjes. Of na elk hapje een stukje omlet er bij krijgen. Lasagna maken met een tomatengroentesaus. Soep maken en dik maken met brood. Hier uiensoep en groentesoep favoriet en kan je weer combineren met stukjes ei. Hamburger met groente dan wel bonen. En soms ook denken dan eet je maar een boterham want papa en mama willen ook 1 dag per week niet hoeven na te denken. :)
4 jaar geleden
Hier werkt alleen macaroni nog. Misschien moet ik ze pureren en door de vla roeren want dat eet hij nog wel 🙈
4 jaar geleden
Hier werkt alleen macaroni nog. Misschien moet ik ze pureren en door de vla ...
Je kan courgette door de macaroni heen raspen met een beetje kaas, dat is hier echt een hit!
4 jaar geleden
Je kan courgette door de macaroni heen raspen met een beetje kaas, dat is h ...
Ja dat gaat hier ook nog, courgette gehakt tomaat wortel pureren. Macaroni erdoor en smullen maar. Tevens het enige wat hij nog eet 🙈
4 jaar geleden
Ja dat gaat hier ook nog, courgette gehakt tomaat wortel pureren. Macaroni ...
Ik doe dan macaroni pasta (de volkoren) en dan kipfilet, courgette, broccoli, champignons, cherrytomaatjes, pijnboom pitjes en paar lepeltjes pesto en dat pureren. Lust ze hier ook, als ze die macaroni pasta maar ziet is t goed😂 misschien bij jullie ook?!
VRIEND
4 jaar geleden
Even googlen op spinazie of bietenpannekoekjes bijvoorbeeld.
Bietenspread of avo/feta spread voor op brood maken
.
Je kan ook een lekkere pasta saus maken met pompen en cashew noten, wordt de saus heel romig van.
Oh en soep! Pompoen, tomaat, you name it
Verder is het account van sterkenzoet op insta heel helpend😊.
4 jaar geleden
Reactie op Chefke
Even googlen op spinazie of bietenpannekoekjes bijvoorbeeld.
Bietenspread ...
Ohh en bieten/ spinaziewafels kwam ik laatst ergens tegen op insta!