40 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan dit volgende week uitdelen

3 jaar geleden

Ik kwam deze laatst tegen. Denk dat dit het gaat worden 😀

3 jaar geleden

Een vriendin had deze laatst gemaakt voor haar dochtertje die 1 werd. Maar kan ook prima voor 2 jaar!

3 jaar geleden

Stoepkrijtcreaties besteld bij stoepkrijt.site

3 jaar geleden

Wij doen een drinkbeker van de Ikea, mini bellenblaas erin en een paar spekjes (lievelingssnoepje) en maisvingers erin. Dit gaat ze as dinsdag trakteren, meteen afscheid van de baby groep, dus nog geen foto haha.

3 jaar geleden

Fien en Teun-uitdeelboekjes

3 jaar geleden

Vraagje, trakteren jullie ook als ze op een andere dag jarig zijn dan wanneer ze naar de opvang gaan?

3 jaar geleden

Reactie op Marije_90

Vraagje, trakteren jullie ook als ze op een andere dag jarig zijn dan wanne ...
Ja ik wel!☺️

3 jaar geleden

Reactie op Marije_90

Ja, ze is de 5e jarig. En gaat op woensdag de 7e trakteren op haar groep.

3 jaar geleden

Reactie op Marije_90

Ja mijn dochter zit in 2 verschillende groepen, woensdag afscheid dus traktatie en vrijdag in de andere groep trakratie! Zaterdag 3 september is ze jarig

3 jaar geleden

Volgende week wordt onze dochter 2 jaar! Volgende traktatie voor grote zus is in de maak, nu 35 weken zwanger 😄 Dubbelop feest in september!

3 jaar geleden

Ik wil bellenblaas met een knijpfruitje geven. Voor de leidsters koop ik een doos celebrations

3 jaar geleden

Sambabal om gehaakt

3 jaar geleden

Hier worden het kleine kleurboekjes en de aardbeiensnoepjes van de Hema :)

3 jaar geleden

Via marktplaats iemand gevonden die dit kan maken , ideaal als je zelf niet heel creatief ben of niet veel tijd heb .

3 jaar geleden

Reactie op Amber_33

Sambabal om gehaakt
Door dit idee laat ik nu vingerpopjes haken die ik over een kaasstengel kan doen 😀

3 jaar geleden

Deze voor de leidsters. Kanjer stroopwafels met zakjes thee. Voor de kids een papierenzakje met playdow, mini bellenblaasje, koekje en rozijntjes. Ze trakteert op de dag zelf, 6 sept, erg leuk. Ze zal ook vrij snel naar de peutergroep gaan dus nog even bedenken of ik dan nog een bedankje ga doen. Of misschien iets algemeens voor de groep.

3 jaar geleden

Hier een tweeling, dus 2 verschillende traktaties gemaakt .. Voor de één een speelgoeddiertje met een doosje gedroogde abrikoosjes en voor de ander een cadeauzakje met een dadel-abrikoos reepje en een vingerpopje. Zelf labels bestempeld en voor de leidsters een zakje met hartjes snoepjes en een label .. Uurtje fröbelen en een heel leuk resultaat!

3 jaar geleden

Hier van dichtbij.

3 jaar geleden

Hier een mama die niet zo creatief is gesteld, dus het wordt uitdeelboekjes van dikkie dik en bolletje dreumeskoekjes daarbij, omdat ze individueel verpakt zijn.