18 Reacties

2 jaar geleden

Hoihoi wij hebben dit met een mini bellenblaas en een fluitje met een doosje rozijntjes erin

2 jaar geleden

Dit had ik voor onze dochter van 1, zandbak schelpjes met vers fruit erin

2 jaar geleden

Makkelijk, leuk en voor alle leeftijden op het kdv! Bij ons moet het ook gezond zijn en het mag geen cadeautje(s) bevatten

VRIEND

2 jaar geleden

Fruitstokjes hebben wij weleens gedaan. Dit jaar stickervelletje en een zakje zelfgemaakte popcorn. Papieren zakje. Al dat plastic is zo slecht voor het milieu guys.....

2 jaar geleden

Dino traktatie gemaakt voor morgen; stickertjes, klaparmbandje en snoepjes. 3 alweer, waar blijft de tijd 馃ス

2 jaar geleden

Ik heb ijsjes vormpjes van monsters gekocht en daar doe ik gepureerd fruit in en daarna in de vriezer.

2 jaar geleden

Ik had snackkomkommers getrakteerd met een strikje van dropveter eromheen gedaan, gezond en beetje ongezond :p

2 jaar geleden

Wij trakteren mini potjes klei met een vormpje erbij! (Dochter wordt 3)

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt bijna 3 en gek op Dino's. Hij gaat op de psz trakteren. Voor ieder kind een dino uitdeelzakje met een dino kleurboek en dino potloodjes dino stickervel en 1 klein dino diertje. Is net 1,10 per kind dus goed te doen.

2 jaar geleden

Groente/fruit stokjes. Op de opvang is het een trend om cadeautjes in te pakken met bellenblaas, klei, slijm of boekjes. Maar persoonlijk vind ik het zonde van het geld en het is 10 minuten spelplezier en het is kapot en gaat de prullenbak in.

2 jaar geleden

Ik heb ijsvormpjes van monster besteld en daar fruit ijsjes van gemaakt.

2 jaar geleden

Spiesjes

2 jaar geleden

Ik had bij de Action uitdeelzakjes als thema safari gekocht. Met daarin mandarijn, rozijntjes (ook toevallig met safari diertjes er op) en speelgoedje erbij. Klapperhandjes ofzo 馃槄. Moest ook bij ons gezond zijn allemaal van de psz.

2 jaar geleden

Hier een vrachtwagen dan dus ik ben deze aan het maken. Met cheese dippers. Wel veel knutselwerk maar dat heb ik samen met een vriendin gedaan terwijl we lekker zaten te kletsen

2 jaar geleden

Deze worden het. Ik vind dat snoep, plastic en onnodige hoeveelheid zo zonde. En dit is toch ook semi gezond?

2 jaar geleden

Ik zit in een Facebook groep "traktatie idee毛n". Er zijn albums gemaakt dus vind je vast wel een gezond idee wat bij je kindje en leeftijd past 馃槉

2 jaar geleden

Mn dochter trakteerde en vlinder met daarin een stoepkrijtje en achterop een doosje rozijnen.