22 Reacties

6 jaar geleden

Niet helemaal antwoord op je vraag maar om je n extra optie te geven: Met beide geen ervaring maar ik heb de Cybex Lemo meegroeistoel gekocht, inclusief babyset en wipstoel. Dit omdat deze stipt op 1 staat in de test van de Consumentenbond (heb ‘n abonnement). serieus, makkelijkste stoel ever, alles met één hand te bedienen ook.

6 jaar geleden

Wij hebben de trip trap in turqouise. Zoontje van bijna 5 zit er nog steeds op. Straks gaat z'n broertje erop als die eenmaal geboren is en kan zitten. Stoel groeit mee met de kleine en de onderdelen zijn makkelijk los te halen of te verplaatsen op het moment dat het nodig is. Stoel is nauwelijks beschadigd terwijl m'n zoontje er niet echt zuinig op is. Het kussen voor erin is ook nog steeds mooi. Het makkelijke is dat je die kan los halen en wassen als erop geknoeid is. Met de treppy geen ervaring.

6 jaar geleden

wij gaan voor de Nomi, zelfde ontwerper heeft de stokke triptrap gemaakt. deze is alleen ook nog eens ergonomisch en groeit ook mee met het kind. tevens zit deze ook nog eens lekker als je er als volwassenen op gaat zitten.

6 jaar geleden

Ik heb de tripp trapp en er gaan er straks 2 bij komen voor de tweeling. Stevig, robuust, ideaal. En, bijkomend pluspunt, ik vind ze ook zeker een goede match met andere eettafelstoelen. Nog een pluspunt vind ik persoonlijk dat ze van hout zijn, duurzaam. Interieur-proof :)

6 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Niet helemaal antwoord op je vraag maar om je n extra optie te geven: Met b ...
Wij gaan ook voor de Cybex! Wij willen voor de houtskool icm wit gaan :)

6 jaar geleden

Wij krijgen een tripptrapp! Heb eigenlijk niet gekeken naar anderen. Mensen in m’n omgeving doen zo lang met die tripptrapp, don’t change a winning formula 😂

6 jaar geleden

Wij gaan ook voor de TrippTrapp! Mede door goede ervaringen van familie en vrienden in de omgeving.

6 jaar geleden

Reactie op Ymbra

Wij krijgen een tripptrapp! Heb eigenlijk niet gekeken naar anderen. Mensen ...
Ik vond het dus een drama 🙈 Erg lastig met schoonmaken, schroeven aandraaien ik vond het een gedoe hihi. Voordeel ze zijn heeeeeeel veel 2e hands te koop. Wij hadden die van ons beide voor €25 van MP maar gaan nu voor een die makkelijker is in stellen.

6 jaar geleden

Reactie op Fiona83

Wij gaan ook voor de Cybex! Wij willen voor de houtskool icm wit gaan :)
*houtlook dus*

6 jaar geleden

Wij gaan voor de KidsMill Up

6 jaar geleden

Wij hebben een Tripp trapp gekozen met baby beugel en NewBorn kuipje :-)

6 jaar geleden

Reactie op BabyD2020

Wij gaan voor de KidsMill Up
Me too! Vind m erg mooi, en handig met onderstel - te gebruiken als wippertje. En het eetblad is te verplaatsen, verticaal achter het kindje.

6 jaar geleden

Voor de dames die al een kiddo hebben nog een follow up vraag, hebben jullie een newborn set gebruikt? Heb wel de “zit” toevoeging op de tripptrapp maar twijfel nog over de newbornset🤔

6 jaar geleden

Ja ik heb newbornset via mp gekocht. Bij nr 3 geleend van iemand en vond het fijn als gezin aan tafel te kunnen zitten, makkelijk met hapjes geven en op dezelfde hoogte je kindje aan te kijken. Dus dit keer zelf aangeschaft.

6 jaar geleden

Ook wij hebben bij beiden een newbornset op de Tripptrapp gebruikt en nu weer (via mp) aangeschaft. Hebben m niet dagelijks gebruikt destijds, maar wel vaak genoeg om het handig te vinden.

6 jaar geleden

Miss een beetje een domme vraag... Maar heb je dit echt ‘direct’ nodig? In de zin van, moet ik dit in huis hebben voor de baby er is? Of kan dit ook na een paar weken/maanden aangeschaft worden?

6 jaar geleden

Reactie op LoenieJ

Miss een beetje een domme vraag... Maar heb je dit echt ‘direct’ nodig? In ...
Naar mijn mening kan je best wachten hoor, dan merk je misschien ook waar je behoefte aan hebt. Bij de eerste hadden we hem ook niet meteen. Ook vond ik het zelf vooral handig in combinatie met de andere kinderen (samen aan tafel eten enzo).

6 jaar geleden

Reactie op Captain

Naar mijn mening kan je best wachten hoor, dan merk je misschien ook waar j ...
Thanks voor de reactie! Wij zijn in verwachting van de eerste. Dus dan kan ik idd later nog even kijken 😊😊

6 jaar geleden

Wij hebben de Bloom Fresco Noir gekocht voor een baby tot een kindje van 36 kg (=ongeveer 8 jaar). Handig in hoogte verstelbaar!

6 jaar geleden

Reactie op IrmaG

Me too! Vind m erg mooi, en handig met onderstel - te gebruiken als wippert ...
Ja dat wippertje is ook erg leuk en praktisch. Blad naar achteren klappen lijkt me zo handig, anders moet je dat weer ergens neerleggen en je hebt al zoveel spullen met een baby/kind.