29 Reacties

4 jaar geleden

Die van ons drinkt uit de nuby vanaf 6 maanden

4 jaar geleden

Tuitbeker wordt afgeraden volgens mij. Ik lees nu dat je kan beginnen uit een normale beker. Beetje messy op het begin maar beter voor de mondtechniek. Bekers met een rietje ook ok
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb eerst de tuitbeker geprobeerd maar dat was niet zijn echt een succes. Een gewone beker geprobeerd en dit ging veel beter.

4 jaar geleden

Gewone beker gebruiken we ook wel eens maar daar moet ik dan echt bij blijven anders wordt het een kliederboel😂

4 jaar geleden

Mijn dochter vind water heerlijk maar helaas lukte met fles niet ze wilde het niet. Tot vorige week met lepel gegeven we hebben een tuitbeker maar die pakt ze ook niet ze drink gewoon uit beker 😬 Moet wel zelf geven anders is ze kletsnat 🤣

4 jaar geleden

Wij hebben een rietjes beker!

4 jaar geleden

Wij oefenen uit een gewone open beken, dit was het advies van het consultatiebureau. Hebben ook een 360° beker, maar dat snapt ze nog niet echt 😅

4 jaar geleden

Dit wil ik ook heeeeel graag weten. De interesse naar drinken uit mijn beker is groot. Alleen bij elk slokje zit hij helemaal onder🤣. Maar een beker met een rietje of een 360grade beker is het best??????

4 jaar geleden

Ik heb de beker van avent, een zachte silicone tuit wat lijkt op een speen en een zachte antilek tuit. Beide bevallen goed, ze hebben een grote aanbog aan tuitjes https://www.kruidvat.nl/philips-avent-6m-tuitbeker/p/5297587?gclid=Cj0KCQjwjPaCBhDkARIsAISZN7TIVSPpzyniiIJJRpDRNSPbJcBrwMjLexNKuBRiRAI4r-slSphvphAaAuRhEALw_wcB

4 jaar geleden

Wij oefenen ook met een normale beker, vindt ze helemaal geweldig! Wel ff bij blijven idd😄💧
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij gebruiken sinds 2 dagen de 360 beker ook ivm dat ze aangeven dat dat beter is als een tuitbeker. Hij heeft het alleen nog niet helemaal door maar we gaan het gewoon iedere dag een paar keer oefenen dan komt dat vanzelf.

4 jaar geleden

We hebben een 360 graden beker en een tuit beker. Nu kwam de tuitbeker pas 2 weken later aan dus in die tijd heeft hij met de 360 beker kunnen oefenen. Nu snapt hij de tuitbeker niet, maar kan al goed uit de 360 beker drinken 🤣. Ook hebben we een open oefen beker voor als hij uit ons glas wil drinken, dan geven we dat bekertje. Oefen beker: difrax Tuitbeker: difrax 360 beker: munchkin (zonder handgrepen)

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Siwk

We hebben een 360 graden beker en een tuit beker. Nu kwam de tuitbeker pas ...
Wij hebben de 360 van tommee tippee, volgens mij hetzelfde principe, zuiden aan de rand. Hoe beeft die van jou dat doorgekregen? Hier wil het nog niet zo vlotten.

VRIEND

4 jaar geleden

Zuigen*

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Wij hebben de 360 van tommee tippee, volgens mij hetzelfde principe, zuiden ...
Oké ik ga het proberen uit te leggen haha: De bovenkant van de beker, is van siliconen. Althans, daar waar het water uit komt. Hij weet dat uit een beker drinken komt (eerst een paar keer glas gegeven) dus hij wist wel al dat hij zijn mondje daar moest doen, alleen snapte hij nog niet dat hij moest zuigen. Nu hebben we elke keer als hij de beker in z’n mond hand het stukje siliconen (zie het zwarte kruisje op afbeelding 😂) ingedrukt waardoor er drinken uit kwam. Zo hebben we dat een weekje gedaan zodat hij snapte dat er ook drinken uit kwam. Op een gegeven moment is zijn we daarmee gestopt en is hij gaan zuigen. Snap je een beetje wat ik bedoel?

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Wij hebben de 360 van tommee tippee, volgens mij hetzelfde principe, zuiden ...
Oja en wat ook hielp, was de beker best vol gooien met drinken zodat als hij zou zuigen er meteen drinken uit kwam. Was wel zwaar en daarom kon hij de beker niet eerst zelf vasthouden.

4 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Siwk

Oké ik ga het proberen uit te leggen haha: De bovenkant van de beker, is v ...
Haha top dit! Dankjewel 😃. We gaan nu dan eerst even oefenen met een gewone beker, en dan een beetje helpen. Goede tip☺

4 jaar geleden

Ik zag net de CanDoCup in een tijdschrift staan. Een gewone beker met drie handvatten. Lijkt mij een handige!

Reactie op Joy95

Die van ons drinkt uit de nuby vanaf 6 maanden
Met het zachte speentje? Ik heb het idee dat daar bijna niks uit komt en hij kauwt er alleen maar op hahaha dus als je tips heb 🥰