336 Reacties

4 jaar geleden

Zooo leuk. Wij zijn ook in afwachting of we woensdag 1 of 2 kleintjes te zien krijgen. Hier ook hormoonbehandeling gehad..

4 jaar geleden

Hoe kan ik dat herkennen? Wat zijn de symptomen?

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Hoe kan ik dat herkennen? Wat zijn de symptomen?
Ik kan uit eigen ervaring nog niets van symptomen benoemen. Maar op de dag van eisprong waren er 2 eitjes klaar om te gaan. Dus meer idee dat het kan zijn, dan symptomen. Dus nog ff afwachten hier

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Hoe kan ik dat herkennen? Wat zijn de symptomen?
Wij wisten dat er twee eicellen waren dus dan is de kans op een tweeling groter. Dus echt duidelijke kwaaltjes zijn er niet!

4 jaar geleden

Wat gaaf! Gefeliciteerd!! 🎈

4 jaar geleden

Bij mij was echo maken heel moeilijk. In rechterkant zit duidelijk baby’tje in en hartje klopte, linker vruchtzakje is even afwachten was hier 6weken en 1 dag. Hopelijk blijft alles goed gaan want heb gigantisch veel pijn in mijn buik. Dit wel op natuurlijke wijze.

4 jaar geleden

Reactie op sjoelle

Bij mij was echo maken heel moeilijk. In rechterkant zit duidelijk baby’tje ...
Oh wauw! Maar nog wel even spannend dan! Bij mij moesten ze ook wel even zoeken met 6,6 weken. Wanneer heb je een volgende echo?

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Oh wauw! Maar nog wel even spannend dan! Bij mij moesten ze ook wel even zo ...
Ik heb 27e januari mijn 2e echo. Vind super spannend! Ookal moet wel zeggen dat ik schrok toen ze zei Da 2 vruchtzakjes had, maar wel zeer welkom! En is bij u wel alles goed gekomen?

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Oh wauw! Maar nog wel even spannend dan! Bij mij moesten ze ook wel even zo ...
Net toch met mega pijnen na verloskundige geweest het 2e vruchtzakje wat te zien was op de vorige echo is nu verdwenen😢 nu alle liefde maar geven aan wondertje wat wel goed groeit.

4 jaar geleden

Reactie op sjoelle

Net toch met mega pijnen na verloskundige geweest het 2e vruchtzakje wat te ...
Oh heftig! Lijkt me zo dubbel om dan een van twee te verliezen! Maar extra genieten van het wondertje dat er nog is! Hier afwachten tot de volgende echo op 10 feb.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Oh heftig! Lijkt me zo dubbel om dan een van twee te verliezen! Maar extra ...
Ja is ook maar mag blij zijn Da niet beide weg zijn. Ben benieuwd na jou echo 🙏🏼

4 jaar geleden

Hier ook een tweeling. Nu 7w+5. Afgelopen donderdag gehoord bij de eerste echo. Wat een schok. Een-eiig, want één vruchtzak. Nu nog geen vlies te zien tussen de vruchtjes, hopelijk later wel.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hier ook een tweeling. Nu 7w+5. Afgelopen donderdag gehoord bij de eerste e ...
Hoi Nora, wat leuk en wat spannend! Dat is toch wel weer anders dan twee eiig. Hopelijk komt er snel nog een afscheiding tussen de kindjes. Wanneer heb je een volgende echo? Hier pas 17 feb. Duurt nog zo lang.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Hoi Nora, wat leuk en wat spannend! Dat is toch wel weer anders dan twee ei ...
Ja, heel erg spannend. Ik weet nog niet wanneer ik de volgende echo heb. Als het goed is krijg ik vandaag mijn verwijsbrief en kan ik contact opnemen met de gynaecoloog. Dan ligt het een beetje aan hen en hoe urgent zij het vinden. Wow, je moet nog erg lang wachten voor de volgende echo. Frustrerend. Bij mijn vorige zwangerschap was ik heel relaxt en weinig zorgen, dat is nu wel anders.

4 jaar geleden

Bijzonder hè! Wij hebben gisteravond te zien gekregen dat ik zwanger ben van een tweeling! We waren behoorlijk in shock (nog steeds een beetje..). Geen hormonen of iets dergelijks dus best onverwacht. Wel super blij uiteraard :D. Termijn konden ze nog niet goed bepalen maar zit nu tussen de 7 en 8 weken in.

4 jaar geleden

Reactie op XxLieke

Bijzonder hè! Wij hebben gisteravond te zien gekregen dat ik zwanger ben va ...
Leuk zeg! Gefeliciteerd! Voor jullie een een-eiige tweeling? Ik vind het ook nog steeds spannend! Ben ook erg benieuwd wat er allemaal bij komt kijken. Hebben al wel een dochter maar dit lijkt toch wel een hele andere zwangerschap worden. We bekijken het maar met de dag.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Leuk zeg! Gefeliciteerd! Voor jullie een een-eiige tweeling? Ik vind het o ...
In welk opzicht anders Miekmus? Ik lees 'stiekem' mee hoor. Pas volgende week de eerste echo, maar zo'n sterk voorgevoel dat het er wel eens twee zouden kunnen zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Maaam

In welk opzicht anders Miekmus? Ik lees 'stiekem' mee hoor. Pas volgende w ...
Heb nu meer last van misselijkheid en brandend maagzuur. Dat had ik de vorige keer totaal niet. En ik weet dat ik totaal niet mag klagen, houd alles nog binnen, bij anderen is het veel erger. Ben vooral benieuwd hoe de kwaaltjes zich verder gaan ontwikkelen. Maar ook wel qua voorbereidingen; passen er 3 stoeltjes in de auto, etc. Eerst nog maar afwachten of alles goed blijft gaan, met 8 weken kan het nog alle kanten op.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Heb nu meer last van misselijkheid en brandend maagzuur. Dat had ik de vori ...
Hier dus ook steeds erg misselijk en last van brandend maagzuur terwijl ik dat bij de vorige zwangerschappen niet had. Toevallig. Of niet haha. Ik hoop voor je dat het verder zal meevallen met de kwaaltjes! Het blijft spannend hè? Wel fijn dat je eerste echo goed was, dat is tenminste toch een beetje geruststelling lijkt me.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Ja, heel erg spannend. Ik weet nog niet wanneer ik de volgende echo heb. A ...
Oke, een update. De verwijsbrief is binnen en daar staat duidelijk op monochoriale diamniotische tweeling. dat is een geruststelling. De volgende echo in het ziekenhuis is 11 februari. Duurt lang!!! Hahah. Ik vroeg me af wanneer jullie het aan de omgeving gaan vertellen? Familie en een paar close vrienden weten het al, maar werk enzo nog niet. Ik begin namelijk al een flink buikje te krijgen (8+1).