336 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Hoe is het met iedereen? Nog veel last van kwaaltjes? Hier vooral erg moe.. ...
Moe, inderdaad moet mezelf ook behoorlijk motiveren in de dag door te komen. Wel ben ik de laatste dagen steeds minder misselijk. Hier had ik heel erg op gehoopt maar nu ben ik erg onzeker door geworden. Nog een weekje en dan heb ik mijn intake.

4 jaar geleden

Reactie op Karman

Moe, inderdaad moet mezelf ook behoorlijk motiveren in de dag door te kome ...
Moe ben ik ook flink. Maar het begint nu echt af te nemen met 10w. Ik kan weer iets doen in de avond. Dus ik heb er vertrouwen in dat de eerste trimester kwaaltjes nu bijna klaar zijn.

4 jaar geleden

Hi meiden! Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik dacht dat ik in Oktober was uitgerekend, maar vandaag een echo gehad en uiteindelijk toch eind September geworden. Dus even van groep veranderd :) Heb vandaag bij 7+1 ook 2 vruchtzakjes en 2 mooie kloppende hartjes gezien! Wat een verrassing! Bij ons via eerste poging IUI,maar nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn ( en gelijk van 2!! ) Wat zijn jullie kwaaltjes? Ik heb vooral in de eerste 4 weken last gehad van vermoeidheid. Dit wordt wel met de week minder. Geen last van misselijkheid (gelukkig!). Hoop dat het hierbij blijft 😁.

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Hi meiden! Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik dacht dat ik in Oktober w ...
Proficiat! Welkom bij de september groep. Ik ben benieuwd hoeveel dames ook daadwerkelijk in september gaan bevallen. Met die tweelingen weet het maar nooit... Fijn dat het tot nu toe meevalt met de klachten. Met 7 zal het hier wel bij blijven verwacht ik.

4 jaar geleden

Leuk! Van harte Alessandra! Na 7 weken namen bij mij de klachten ook niet meer echt toe dus ik denk ook dat het daar wel blijft. Officieel staat mijn datum nu op 9 september maar ga er zelf wel vanuit dat ze al in augustus gaan komen. Weet ook niet of ze standaard al willen inleiden bij 37/38 weken. Maandag eerste bezoek gynaecoloog dus hopelijk dan meer duidelijkheid.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Leuk! Van harte Alessandra! Na 7 weken namen bij mij de klachten ook niet ...
Ik ben 8 sept uitgerekend. Een dagje eerder. Mijn arts gaf aan dat ze ze met 36 weken gaan halen als ze er dan nog niet zijn. Gemiddelde geboorte was met 34 weken. Nu delen ze een placenta,ik weet niet of dat nog van invloed is.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Proficiat! Welkom bij de september groep. Ik ben benieuwd hoeveel dames oo ...
Ja dat hoop ik ook! Ik ben officieel uitgerekend op 29 September, maar dat zal inderdaad wel eerder zijn :). Gelukkig wel lekker lang verlof met een tweeling !

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Leuk! Van harte Alessandra! Na 7 weken namen bij mij de klachten ook niet ...
Oh wat spannend! Ik heb toevallig net ook de afspraak gemaakt voor 11 Maart voor de termijn echo, intake verloskundige en gynaecoloog ( ik ben dan 11+1 ) . Het moet allemaal nog steeds een beetje dalen bij mij, maar voel me verder goed dus laat die zwangerschap maar komen!! 💪😎

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Ik ben 8 sept uitgerekend. Een dagje eerder. Mijn arts gaf aan dat ze ze m ...
Het zal vast een verschil zijn met een eiig en twee eiig. Andere risico’s enz voor zover ik begrepen heb. Zolang het maar gezond is!

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Het zal vast een verschil zijn met een eiig en twee eiig. Andere risico’s e ...
Zeker, Daan gaan we voor. Zo lang mogelijk zitten blijven die twee!

4 jaar geleden

Vandaag gehoord dat ze uiterlijk met 38 weken geboren gaan worden. Als ze zo lang blijven zitten natuurlijk. Gelukkig zag alles er verder goed uit.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Vandaag gehoord dat ze uiterlijk met 38 weken geboren gaan worden. Als ze z ...
Super! Mooi foto's

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Vandaag gehoord dat ze uiterlijk met 38 weken geboren gaan worden. Als ze z ...
Oh wat bijzonder hè! Ik heb 17 Maart mijn termijnecho. Ben heel benieuwd naar de echo. Ook maar gelijk een afspraak gemaakt bij het kinderdagverblijf.. je kan er maar optijd bij zijn 😂! Spannend meiden! Nu ik zie dat dit groepje zo klein is, vind ik een tweeling nòg bijzonderder! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Vandaag gehoord dat ze uiterlijk met 38 weken geboren gaan worden. Als ze z ...
Prachtige foto's zo duidelijk ook al. Wanneer gaan jullie of hebben jullie het verteld?

4 jaar geleden

Reactie op Karman

Prachtige foto's zo duidelijk ook al. Wanneer gaan jullie of hebben jullie ...
Iedereen is al op de hoogte. Met 8weken zagen we ongeveer de hele familie, anders werd het al heel veel later. (Iedereen woont verder weg dus geen wekelijks contact) Op mn werk ook met 9 weken al vertelt omdat we net een personeelsuitje hadden en ook iedereen wist van het medische traject. Iedereen reageerde ook erg positief. Nu 11 weken en zou het ook niet meer verborgen kunnen houden... die buik groeit zo hard!

4 jaar geleden

Hoe zit iedereen qua voorbereidingen op dit moment? Ik merk namelijk dat we als een malle alle voorbereidingen aan het doen zijn. Begonnen aan de kinderkamer, vandaag voor een andere auto gaan kijken (3 kinderstoeltjes), rond aan het kijken voor een kinderwagen. Het vooruitzicht dat ik straks misschien niet zo mobiel meer ben, ze waarschijnlijk eerder geboren worden en ik nog een eenjarige heb rondlopen, zorg hiervoor. Of zou de nesteldrang nu al starten 😉? Ben ik de enige?

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hoe zit iedereen qua voorbereidingen op dit moment? Ik merk namelijk dat w ...
Ik ben daar nog een beetje voorzichtig mee. Heb besloten om te wachten tot de termijnecho op 17 Maart. Heb op die dag wel al een dag rondleiding ingepland op het kinderdagverblijf. Je kan er maar vroeg bij zijn😅. Ben wel ideeën aan het doen op Pinterest, maar de uitvoering laat nog even op zich wachten. Gaan het dit weekend mijn ouders vertellen, ik ben dan 8+4, heel spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Ik ben daar nog een beetje voorzichtig mee. Heb besloten om te wachten tot ...
Ja dat kan ik me voorstellen. Is dat dan je tweede echo? Die kinderopvang inderdaad.. ik heb de aanmelding ook al gedaan, bij mijn huidige opvang van zoon. Kreeg al meteen te horen, ja waarschijnlijk hebben we wel plek tegen die tijd. Waarschijnlijk!? Ik ben pas 11 weken. Hahaha. Veel plezier met vertellen dit weekend. Zo spannend altijd. Heb je iets bijzonders gepland of ga je het gewoon vertellen?

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hoe zit iedereen qua voorbereidingen op dit moment? Ik merk namelijk dat w ...
Haha Nora; echt heel herkenbaar! Ook druk aan het kijken voor een andere auto. Morgen kijken dus ben benieuwd. Tweede autostoel is al gekocht (uiteindelijk wel 2e hands) en voor dit weekend ook een afspraak staan om een kinderwagen op te halen (ook tweedehands). Als je eenmaal begint met kijken om te zien wat kosten gaan worden kom je al snel iets goeds tegen... Nu af en toe nog manlief stimuleren om ook aan de gang te gaan 😂. Er moet nog een wandje geplaatst worden zodat daar een mooi kamertje komt voor onze dochter. Heb wel het idee dat ik er nu gevoeliger voor ben dan de vorige keer, maar dat kan ook komen doordat we toen nog moesten verhuizen. Bij mij speelt inderdaad ook wel mee dat ik het idee heb over een tijdje zo bol ben dat ik weinig meer kan. Liever alles op tijd klaar!

4 jaar geleden

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ik mijn tweeling verlies 😭❤️