12 Reacties
6 jaar geleden
Hi, ik verwacht ook een tweeling in september. Dus nog geen ervaring mee.
Ik heb 2x 2 pakjes in 44. Meer kopen vind ik zonde, want ze kunnen ook 'gewoon' maat 50 hebben bij de geboorte of hier heel snel uit groeien.
Dan kan ik die wisselen en als ze echt klein zijn, is er altijd een oma/zus/vriendin/Internet die kan zorgen voor een extra pakje.
Misschien is tegen het einde ook wel een verwachting hoe groot ze zijn? Ook op facebook-tweeling pagina's worden wel veel 44 kleding aangeboden. Misschien nog als reserve als je zeker wilt zijn.
6 jaar geleden
Hoi!! Wij krijgen ook een tweeling begin september. En ook ik loop tegen dit probleem馃檴 maar heb maat 44 en maat 50 gekocht. En laat het af hangen van de groei echo's. En bij de 32 weken echo beslis ik pas welke maat ik meer moet gaan kopen. Ik heb al kinderen en die waren ook klein bij de geboorte. Dus ik ga ervan uit dat maat 44/50 lang gaat passen.
6 jaar geleden
Ik heb met onze tweeling (34wk+5 dagen geboren) mt 44 gebruikt in ziekenhuis, ik had heel weinig van die maat, maar mt.50 lukte op zich ook. Mt 44zijn ze heel snel uitgegroeid. Die van mij lagen nog op neonatologie afdeling en daar hebben ze ook genoeg prematuur kleertjes. Ze hebben ook gok gedaan qua gewicht maar ze zaten er ver naast, die van mij waren veel lichter dan dat ze konden meten. Totaal niet betrouwbaar vond ik. Er zit ook veel verschil in welk merk mt 44. Merk van prenetal viel erg klein uit. Merk lief hebben ze nog lang aangehad, viel groot uit.
6 jaar geleden
Ik heb ook al wel een stelletje of 5 van maat 44 aangeschaft. Mijn vorige tweeling had dit ook wel een paar weken aan. Het meisje wat langer zelfs. En nu is w茅茅r het meisje een stukje kleiner dan het jongetje dus ik ga voor het meisje denk ik nog wat extra kleine maatjes 44 kopen die bij een maatje 50 van het jongetje matchen...
6 jaar geleden
Ik heb voor allebei een romper maat 44 en een pakje maat 44, voor de rest alles maar 50, die van mij liggen dan ook voor op de groei en ik haal dan ook niks meer bij van maat 44. Mochten ze eerder komen is er altijd mijn partner of mijn moeder die om extra kleertjes kan gaan馃槉
6 jaar geleden
Reactie op sakina_xx
Ik heb voor allebei een romper maat 44 en een pakje maat 44, voor de rest a ...
Ja dit heb ik ook! Durfde nog niet teveel te kopen in 44. Kan altijd nog als het echt zou moeten. We sturen ze gewoon op pad, vinden ze vast niet erg ;)
6 jaar geleden
Ik heb wel maat 44 gekocht, 3 setjes per baby. De eerste 3 a 4 weken verwacht ik wel dat ze er in passen. We zullen het zien... maar ik heb liever dat het voor het grijpen ligt dan dat ik me daar nog mee bezig moet houden als ze er zijn. En misschien heb ik een gat in m鈥檔 hand als het op babykleertjes aan komt 馃槣