333 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook 16 september! 😁🥰😉 Met 20 weken willen we het geslacht weten. M'n vriend hoopt op een meisje en mij maakt het eerlijk gezegd niet uit, zolang het maar gezond is 😊 (al was m'n allereerste gedachte een jongetje!)

4 jaar geleden

Reactie op Cclaaa

Ik ook 16 september! 😁🥰😉 Met 20 weken willen we het geslacht weten. M'n ...
Mijn vriend wil heel graag een jongetje, en ik was er in eerste instantie van overtuigd dat het een jongen zou worden. Maar ineens bij de vorige echo kreeg ik het idee dat het toch een meisje is 🤣 Nu weet ik het helemaal niet meer haha, het maakt mij niet zozeer uit, maar kleine voorkeur naar een meisje 💕 Grote voorkeur naar gezond! 😇

4 jaar geleden

Ik ben op 17 september uitgerekend en op 19maart weten we of we een jongen of meisje krijgen🥰

4 jaar geleden

Ik ben op 17 september uitgerekend en op 19maart weten we of we een jongen ...
Spannend!!!! Zie jij er ook zo naar uit! 😁 Weten we volgende week allebei wat het word! Laat je nog even een berichtje achter als je het weet? (Tenzij je het voor jezelf wil houden natuurlijk!😇) Liefs!🌸

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Spannend!!!! Zie jij er ook zo naar uit! 😁 Weten we volgende week allebei ...
Ik kijk er ook erg naar uit ja! Ik kan niet wachten 😅 Ik laat zeker een berichtje achter als we het weten😘

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 15+5 weken ver van een jongetje, ik ben uitgerekend voor 1 september ☺️

4 jaar geleden

Reactie op shaniahanjoul

Ik ben vandaag 15+5 weken ver van een jongetje, ik ben uitgerekend voor 1 s ...
Wat spannend! 👶💙

4 jaar geleden

Ik ben op 28 september uitgerekend en voor ons blijft het een verrassing tot die tijd 🥰🦋🌸🍼

4 jaar geleden

Reactie op TMJM

Ik ben op 28 september uitgerekend en voor ons blijft het een verrassing to ...
Lijkt me wel heel moeilijk zolang wachten hoor! Ik heb het geduld niet! Maar wel heel spannend! 😁❤

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Spannend!!!! Zie jij er ook zo naar uit! 😁 Weten we volgende week allebei ...
Mijn geslachtsecho voor donderdag is afgezegd. Gaat die van jou wel door?😃

4 jaar geleden

Mijn geslachtsecho voor donderdag is afgezegd. Gaat die van jou wel door?😃 ...
Ik heb nog niks gehoord, maar ga er ap een beetje vanuit dat het niet door gaat🙈 hoop natuurlijk van wel, kan niet wachten om die kleine weer te zien 😍

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik heb nog niks gehoord, maar ga er ap een beetje vanuit dat het niet door ...
Is het bij een prerechopraktijk? Dan is de kans er wel dat het doorgaat denk ik. Bij mij kan het niet omdat die praktijk bij een huisarts zit en de wachtkamer ook gedeeld word. Daarom mag het niet doorgaan. Ik was ook zo benieuwd!! Maar ik heb er wel begrip voor. Ik keek er zo naar uit🙈

4 jaar geleden

Is het bij een prerechopraktijk? Dan is de kans er wel dat het doorgaat den ...
Ik heb ze net even gebeld, ze houden de regels van de verloskundigepraktijken aan. Zij zijn zelf een echopraktijk. Mogen wel met zijn 2 komen tenzij 1 van beide verkouden is of andere ziekteverschijnselen hebben. Voor nu gaat het nog gewoon door gelukkig! Had er wel alle begrip voor gehad mocht het niet doorgaan, maar ben wel heel blij dat we donderdag gewoon welkom zijn 😇😍 Mochten er veranderingen zijn zullen zij nog contact opnemen, maar daar ging ze nog niet vanuit 🌸

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik heb ze net even gebeld, ze houden de regels van de verloskundigepraktijk ...
O dat is superfijn!

4 jaar geleden

Wij verwachten 19 September onze eerste kindje. Weten nog of het een jongetje of een meisje gaat worden. Dit krijgen wij 2 april te horen Ben op dit moment 13+2 zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Wij verwachten 19 September onze eerste kindje. Weten nog of het een jonget ...
Ooo wat spannend! Hier ook eerste kindje trouwens.. Tot nu toe krijgen wij donderdag nog steeds te horen wat het wordt, tenzij de situatie veranderd! Laat je nog even een berichtje achter als je weet wat het wordt? ( als je dit niet geheim wil houden natuurlijk 😇) Liefs🌸

4 jaar geleden

Ik ben 11 september uitgerekend en zouden volgende week de geslachtsbepalingsecho krijgen, maar helaas gaat deze niet door. Logisch natuurlijk, maar wel jammer... dat wordt wachten op de 20 weken echo.

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ooo wat spannend! Hier ook eerste kindje trouwens.. Tot nu toe krijgen wij ...
Hoi hoi Zoals het nu lijkt gaat mijn afspraak 2 april gewoon door, Maar moet ik dit alleen doen omdat mijn vriend niet mee naar binnen mag Dan moeten we dus beeldbellen als ze gaan vertellen of het een jongen of een meisje gaat worden. Niet echt leuk natuurlijk, En laat het wel weten wat we krijgen. Mijn voorgevoel zegt nog steeds meisje Mijn vriend dacht dit eerst ook maar maar naar de laatste echo denkt hij een jongen.. We gaan het zien..

4 jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Hoi hoi Zoals het nu lijkt gaat mijn afspraak 2 april gewoon door, Maar mo ...
Je zou het ook op een briefje kunnen laten schrijven en dit thuis samen bekijken 😊

4 jaar geleden

Bij ons is de baby uitgerekend op 26 september 2020. Ik verjaar de dag erna. 😍 we weten het geslacht nog niet, die tests zoals de nipt-test ging ik normaal deze week laten doen. Maar coronavirus besliste daar anders over....het zal voor eind maart zijn.